Gå til innhold

Min Gudstro.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Jeg pleier å be hver kveld og har vært sikker på at det ble mottatt, nå ber jeg mer av plikt. Har følt meg tryggere før når jeg har bedt, nå tenker jeg "Hvem ber jeg til". Men jeg vet jo det finnes høyere makter, det bare vet jeg. Får fortsette å be. Men er det latuda som gjør at jeg tviler på min Gudstro? Det er vel ikke et godt tegn? Vet det finnes ånder, demoner,engler og hjelpere også ;) Det er bare jeg som har mistet evnen til kontakt pga medisiner,men vet jo de finnes. Har jo hatt kontakt med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel

Her er en sang jeg nesten blir religiøs av. Tenkte på deg når jeg hørte den.

Kanskje det hjelper. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
29 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er bare jeg som har mistet evnen til kontakt pga medisiner,men vet jo de finnes. Har jo hatt kontakt med dem. 

Eventuelt kan det ha vært sykdommen som har fått deg til å tro dette.

Anonymkode: 701ea...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eventuelt kan det ha vært sykdommen som har fått deg til å tro dette.

Anonymkode: 701ea...393

Da er jo hele livet mitt en eneste sykdom, det nekter jeg å tro. Det finnes åndelige ting og det er mer mellom himmel og jord, det er min erfaring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
55 minutter siden, Gargamel skrev:

Her er en sang jeg nesten blir religiøs av. Tenkte på deg når jeg hørte den.

Kanskje det hjelper. 

 

Orket ikke holde på å logge inn på spotify på pcen. Men hørte på youtube, jeg er ikke noen halleluja person. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Da er jo hele livet mitt en eneste sykdom, det nekter jeg å tro.

Sykdommen har du vel hatt hele livet?

Anonymkode: 701ea...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sykdommen har du vel hatt hele livet?

Anonymkode: 701ea...393

Jo har vel det forsåvidt :( Nei jeg bare sliter for tiden selv om jeg burde være happy. Er trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo har vel det forsåvidt :( Nei jeg bare sliter for tiden selv om jeg burde være happy. Er trist. 

Det hjelper med en hobby. :)

Anonymkode: 701ea...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper med en hobby. :)

Anonymkode: 701ea...393

Ja det gjør det sikkert. Har jo bestilt noen bilder og skal kjøpe album. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja det gjør det sikkert. Har jo bestilt noen bilder og skal kjøpe album. 

Du skulle ikke vare så opptatt om du tror eller ikke. Gud glemmer deg ikke. Du trenger tid å blir litt friskere. Da skulle du sette fokus på. Gud engler og ånder er i en annen verden og du lever her, så skulle du forsøke å sette på denne verden. Troen din kommer tilbake. Jeg forstår at du savner engler og ånder. Det var din beskyttelse, men nå må du gå en del alene. Det er ikke alt slem her hvet du. Har du en kjæledyr? Kanskje det er bra å sette fokus på dem forutsatt du har noen å passe på når du er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, Betti 11 skrev:

Du skulle ikke vare så opptatt om du tror eller ikke. Gud glemmer deg ikke. Du trenger tid å blir litt friskere. Da skulle du sette fokus på. Gud engler og ånder er i en annen verden og du lever her, så skulle du forsøke å sette på denne verden. Troen din kommer tilbake. Jeg forstår at du savner engler og ånder. Det var din beskyttelse, men nå må du gå en del alene. Det er ikke alt slem her hvet du. Har du en kjæledyr? Kanskje det er bra å sette fokus på dem forutsatt du har noen å passe på når du er borte.

Ja må nok skifte fokus. Hadde en katt men han bare forsvant, og samboeren vil ihvertfall ikke ha ny katt. En hund hadde vært kjekt å ha, men det er jo mye arbeid med en hund. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja må nok skifte fokus. Hadde en katt men han bare forsvant, og samboeren vil ihvertfall ikke ha ny katt. En hund hadde vært kjekt å ha, men det er jo mye arbeid med en hund. 

Jeg tenker at det ville vært veldig fint for deg å anskaffe hund. Det synes jeg du helt seriøst skal vurdere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, ColaZero skrev:

Jeg tenker at det ville vært veldig fint for deg å anskaffe hund. Det synes jeg du helt seriøst skal vurdere 😊

Ja det er jo en god kamerat det :) Men ville ikke hatt en valp da, de er det ihvertfall mye arbeid med. Men man kan jo få tak i voksne hunder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er jo en god kamerat det :) Men ville ikke hatt en valp da, de er det ihvertfall mye arbeid med. Men man kan jo få tak i voksne hunder. 

Kanskje det nettopp er det at det er mye arbeid som kunne blitt positivt. Men kan absolutt forstå deg, det kan være nok arbeid med en voksen hund. Jeg selv ville nok også valgt en "ferdig dressert" hund. Tror ikke at jeg hadde klart å dressere en hund på rett måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, ColaZero skrev:

Kanskje det nettopp er det at det er mye arbeid som kunne blitt positivt. Men kan absolutt forstå deg, det kan være nok arbeid med en voksen hund. Jeg selv ville nok også valgt en "ferdig dressert" hund. Tror ikke at jeg hadde klart å dressere en hund på rett måte. 

Nei spørs om jeg hadde klart det og, og de gjør jo fra seg inne de valpene i begynnelsen. De har jo hunder på dyrebeskyttelsen, voksne mener jeg? Men noen har vel opplevd å ha de vondt og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja må nok skifte fokus. Hadde en katt men han bare forsvant, og samboeren vil ihvertfall ikke ha ny katt. En hund hadde vært kjekt å ha, men det er jo mye arbeid med en hund. 

Hvis du skal anskaffe deg hund så må du være sikker på at du orker å gå på luftetur med den hver dag. Jeg har to hunder og ja det er mye arbeid, men de gir deg utrolig mye tilbake. Har labrador og de krever ganske mye mosjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei spørs om jeg hadde klart det og, og de gjør jo fra seg inne de valpene i begynnelsen. De har jo hunder på dyrebeskyttelsen, voksne mener jeg? Men noen har vel opplevd å ha de vondt og. 

Det omplasseres utrolig mange hunder, mulig det finnes en gruppe på fb for ditt område. En del er "problem hunder", men det finnes også mange fine. Viktig å ikke ta den første man ser, men lete etter en som passer for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Fionys skrev:

Hvis du skal anskaffe deg hund så må du være sikker på at du orker å gå på luftetur med den hver dag. Jeg har to hunder og ja det er mye arbeid, men de gir deg utrolig mye tilbake. Har labrador og de krever ganske mye mosjon.

Ja det var det da, må jo ut på tur hver dag da. Og ikke vil jeg ha en sånn pitteliten hund heller, labradorer er veldig fine hunder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Fionys skrev:

Det omplasseres utrolig mange hunder, mulig det finnes en gruppe på fb for ditt område. En del er "problem hunder", men det finnes også mange fine. Viktig å ikke ta den første man ser, men lete etter en som passer for deg.

Ja det er vel viktig å avvente litt å se om man finner den rette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei spørs om jeg hadde klart det og, og de gjør jo fra seg inne de valpene i begynnelsen. De har jo hunder på dyrebeskyttelsen, voksne mener jeg? Men noen har vel opplevd å ha de vondt og. 

Jeg vet ikke om dyrebeskyttelsen omplasserer hunder. Det kan vel være en vanskelig oppgave å overta en skadet hund, jeg kunne ikke gjort det, har ikke kompetanse og er heller ikke vandt til dyr/hunder. Så jeg måtte ha fått en fiks ferdig dressert og lydig hund. Men i utgangspunktet er jeg jo redd alt av dyr, så vet ikke hvor vellykket prosjektet hadde blitt. Innbiller meg at jeg hadde gjort hunden nervøs og usikker.

Sjekk det ut! Og om Trine leser dette så har hun sikkert masse info 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...