Gå til innhold

Forhindre depresjon.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det har skjedd så mye denne uka som jeg ikke takler noe bra fordi ting har endret seg på flere områder at jeg er i ferd med å bli deprimert. Det er tungt. Er det noe jeg kan gjøre for å forhindre en depresjon som nå kommer snikende? Har ingen å snakke med, så det det er ikke noe alternativ. Jeg jobber også fullt og  har sovet dårlig hele uka. Kjempesliten men våkner pga uro flere ganger og våkner tidig. 

Anonymkode: 42abb...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det å få noen å snakke med et alternativ? Jeg skal være ærlig og si at det er det eneste som har hjulpet meg.

Anonymkode: 5576e...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, Kalevaala skrev:

Tenk på en du er veldig glad i.  Se så for deg hvordan du ville trøstet og behandlet h*n
Sånn skal du behandle deg selv nå. Med masse omsorg og forståelse.

Så kan du ringe og snakke med noen, f.eks. her: 

http://www.mentalhelse.no/tjenester/hjelpetelefonen

Skal prøve på det. Takk :) 

Anonymkode: 42abb...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...