Gå til innhold

slankekrem

janicks

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, den funker ikke. Ingen andre kremer heller.

Ingen krem kan trekke lenger inn i huden enn overhuden. Siden cellulitter, og rynker også for den saks skyld, sitter i underhuden, finnes det dermed ingen kremer som kan hjelpe mot noen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Nei, den funker ikke. Ingen andre kremer heller.

Ingen krem kan trekke lenger inn i huden enn overhuden. Siden cellulitter, og rynker også for den saks skyld, sitter i underhuden, finnes det dermed ingen kremer som kan hjelpe mot noen av delene.

Mange inne på Dinbaby.com har prøvd denne kremen - og den virker :-)

Du kan også lese om den her:

http://www.mamut.com/tripharma

Dokumentert virkning - men ikke på alle.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange inne på Dinbaby.com har prøvd denne kremen - og den virker :-)

Du kan også lese om den her:

http://www.mamut.com/tripharma

Dokumentert virkning - men ikke på alle.

Hilsen

Saken er den at alle slike kremer krever innsmøring hver dag, som oftest flere ganger for dagen, itillegg til at den skal masseres inn.

ALLE kremer vil da gi en viss oppstrammende og mykende effekt på huden! Ingen av dem vil stramme opp underhuden som sagt, men en viss effekt på utseendet vil man nok merke. Men det gjelder alle kremer, det er den konstante smøringen og massasjen som virker, ikke selve kremen, så man kan godt kjøpe en body lotion til 30,- hos H&M istedetfor Comet til 1000,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Saken er den at alle slike kremer krever innsmøring hver dag, som oftest flere ganger for dagen, itillegg til at den skal masseres inn.

ALLE kremer vil da gi en viss oppstrammende og mykende effekt på huden! Ingen av dem vil stramme opp underhuden som sagt, men en viss effekt på utseendet vil man nok merke. Men det gjelder alle kremer, det er den konstante smøringen og massasjen som virker, ikke selve kremen, så man kan godt kjøpe en body lotion til 30,- hos H&M istedetfor Comet til 1000,-.

Nei, det har du ikke rett i. Mange kremer kan nok hjelpe, men ikke hvilken som helst krem.

Der er jeg ikke enig med deg.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du ikke rett i. Mange kremer kan nok hjelpe, men ikke hvilken som helst krem.

Hilsen

Så lenge det ikke foreligger dokumentasjon på at det virker (noe det ikke gjør...) velger jeg å IKKE oppfordre desperate slankere til å bruke 1000,- på en hudkrem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilsen

den funker IKKE...har brukt den i en måned, men ser ikke forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Våril

Så lenge det ikke foreligger dokumentasjon på at det virker (noe det ikke gjør...) velger jeg å IKKE oppfordre desperate slankere til å bruke 1000,- på en hudkrem...

Nei, det vil ikke jeg heller oppfordre til.

Hvis man ønsker seg ned i vekt, bør man legge om kostholdet og begynne å bevege seg. Da går man garantert ned i vekt (om ikke en feiler noe spesielt)...!

Jeg ville aldri kjøpt en krem for å forsøke å gå ned i vekt...!

Men på dinbaby.com er det flere som har gode erfaringer med denne kremen, på strekkmerker og slapp hud.

Men som legen sier, den virker ikke på alle.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...