Gå til innhold

Hva mener du om de hevder det (indirekte) er regjeringens skyld at Vibeke Skofterud omkom i en vannscooter-ulykke

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg mener at folk selv må ta ansvar. Når en kjører i høy hastighet i mørket, i dårlig vær, så skjer slike tragiste ulykker som dette. Det er ikke myndighetens skyld selv om de opphevet vannscooterforskriften.

Anonymkode: fe730...27c

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg følger overhode ikke med i idretten men synes det er forferdelig leit at enda en stor idrettsstjerne er gått bort. Husker han svømmern Moen som fikk illebefinnende i dusjen for noen år siden. Store tap for Norge.

Det politiske er vanskelig å si. 

Anonymkode: 1cdca...28b

Det er mye som kunne vært bedre når det gjelder sikkerheten ved ferdsel på og ved sjø og vann tror jeg også. Før i tida hørte man før eksempel aldri om at folk bare falt uforklarlig i vannet. Men media skal kanskje også rekke over så mye. Alt er annerledes i dag.

Gjest Gargamel
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye som kunne vært bedre når det gjelder sikkerheten ved ferdsel på og ved sjø og vann tror jeg også. Før i tida hørte man før eksempel aldri om at folk bare falt uforklarlig i vannet. Men media skal kanskje også rekke over så mye. Alt er annerledes i dag.

Det var omtrent 5 ganger så mange drukningsulykker for 50 år siden.

Det var nok rett og slett så vanlig at det ikke ble nyhetssak av det. 

På 1.8.2018 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Hva mener du om de hevder det (indirekte) er regjeringens skyld at Vibeke Skofterud omkom i en vannscooter-ulykke?

At de er på vidda og snakker med for store bokstaver. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...