Gjest Tessi27 Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Hei, Jeg har nå i lengre tid hatt vondt i venstre fot (medialt v hælen). Smerten kommer når jeg belaster foten, da i vanlig gange og trening. Trener på treningssenter + volleyball 6-7 dager i uker, men foten begynner å plage meg til de grader at jeg ikke orker å trene så mye. Svømmer også noen dager i uken som avlastning for de andre idrettene jeg driver. Bruker såler med ekstra demping på hele foten. Det er til tider hovent medialt på calcaneus. Kan dette dreie seg om en bursitt, eller kan det være en innklemning av nervene på innsiden av foten som tarsal tunnel syndrom? Tok EMG i fjor høst med normalt resultat, men vet at tarsal tunnel syndrom ikke kan utelukkes selv om en EMG er normal. Har du noen forslag til hva jeg kan gjøre. Venter på svar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 lyder for mig som en hælsporediagnose. du kan se et indlæg jeg har succes med i 70-80% tilfælde. se på www.ortkirkoege.suite.dk gå ind i behandlinger og gå ind i Fascitis plantaris. ellers må du henvende dig igen. mvh jvbruun 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 lyder for mig som en hælsporediagnose. du kan se et indlæg jeg har succes med i 70-80% tilfælde. se på www.ortkirkoege.suite.dk gå ind i behandlinger og gå ind i Fascitis plantaris. ellers må du henvende dig igen. mvh jvbruun 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.