Gå til innhold

Bursitt?

Gjest Tessi27

Anbefalte innlegg

Gjest Tessi27

Hei,

Jeg har nå i lengre tid hatt vondt i venstre fot (medialt v hælen). Smerten kommer når jeg belaster foten, da i vanlig gange og trening. Trener på treningssenter + volleyball 6-7 dager i uker, men foten begynner å plage meg til de grader at jeg ikke orker å trene så mye. Svømmer også noen dager i uken som avlastning for de andre idrettene jeg driver. Bruker såler med ekstra demping på hele foten. Det er til tider hovent medialt på calcaneus. Kan dette dreie seg om en bursitt, eller kan det være en innklemning av nervene på innsiden av foten som tarsal tunnel syndrom? Tok EMG i fjor høst med normalt resultat, men vet at tarsal tunnel syndrom ikke kan utelukkes selv om en EMG er normal. Har du noen forslag til hva jeg kan gjøre. Venter på svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

lyder for mig som en hælsporediagnose.

du kan se et indlæg jeg har succes med i 70-80% tilfælde.

se på www.ortkirkoege.suite.dk

gå ind i behandlinger og gå ind i Fascitis plantaris.

ellers må du henvende dig igen.

mvh

jvbruun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyder for mig som en hælsporediagnose.

du kan se et indlæg jeg har succes med i 70-80% tilfælde.

se på www.ortkirkoege.suite.dk

gå ind i behandlinger og gå ind i Fascitis plantaris.

ellers må du henvende dig igen.

mvh

jvbruun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...