Gå til innhold

Allmennmedisin


Betti 11

Anbefalte innlegg

Hei, hva er poenget med allmennmedisinforumet? Man få sjelden ett svar fordi det er ingen medisiner til stede. Fins det ingen lege eller sykepleier for sånne tematikk. Jeg tror det er mye unge folk som trenger hjelp. Kanskje dere kan åpne en ekstra forum med ei helsesøster. Det er tankene mine om forumet. Ellers gjør dere en godt jobb. Hilsen Betti 11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forumassistent

Hei, og beklager sent svar!

Vi hadde tidligere flere fagpersoner på forumet, men de har alle sluttet, unntatt gynekologen. Så nå er det dessverre bare sånn at man får svar fra andre brukere. Dermed stiller man spørsmål og får svar fra andre som kan ha opplevd det samme eller har erfaringer de vil dele. 

Jeg vet dessverre ikke om det er planer om å ta inn flere fagpersoner igjen.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei, og beklager sent svar!

Vi hadde tidligere flere fagpersoner på forumet, men de har alle sluttet, unntatt gynekologen. Så nå er det dessverre bare sånn at man får svar fra andre brukere. Dermed stiller man spørsmål og får svar fra andre som kan ha opplevd det samme eller har erfaringer de vil dele. 

Jeg vet dessverre ikke om det er planer om å ta inn flere fagpersoner igjen.

Hilsen Hanne Mari, forumansvarlig

Tusen takk for svaret ditt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...
AnonymBruker

Hvorfor heter det doktoronline da? Det indikerer jo at det er medisinsk fagfolk her inne? Hva er vitsen med å spørre om medisinsk råd da angående helsen?

Anonymkode: d21df...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor heter det doktoronline da? Det indikerer jo at det er medisinsk fagfolk her inne? Hva er vitsen med å spørre om medisinsk råd da angående helsen?

Anonymkode: d21df...e7a

Den gangen DOL ble startet ble det drevet av bl.a. en lege, Christian Anker, som var meget aktiv på forumet. En periode var det en betalingstjeneste hvor ulike typer leger svarte, men det var nok ikke mange som var villige til å betale for å få svar så det varte ikke lenge. Pssykiateren, NHD, svarte her inne i en lang årrekke, det samme med gynekologen, Mette Moen, sistnevnte sluttet nylig og ifølge henne selv var det ikke fordi hun ville slutte, men fordi DOL sa opp kontrakten med henne. Veldig synd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, Lillemus skrev:

Den gangen DOL ble startet ble det drevet av bl.a. en lege, Christian Anker, som var meget aktiv på forumet. En periode var det en betalingstjeneste hvor ulike typer leger svarte, men det var nok ikke mange som var villige til å betale for å få svar så det varte ikke lenge. Pssykiateren, NHD, svarte her inne i en lang årrekke, det samme med gynekologen, Mette Moen, sistnevnte sluttet nylig og ifølge henne selv var det ikke fordi hun ville slutte, men fordi DOL sa opp kontrakten med henne. Veldig synd!

Ok, jeg ble medlem fordi jeg trodde det var medisinsk personell som svarte. Takk for opplysningen 

Anonymkode: d21df...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...