Gå til innhold

Kuoton/andre. Vondt i magen..

Anbefalte innlegg

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble så og si kvitt syreproblemer etter at jeg gikk ned en del kilo, og begynte å spise mindre måltider. 

Anonymkode: cdb9d...3d0

Godt å høre! Det er ikke likegyldig hva man får i seg og hvordan man lever. Har fått meg en tankevekker.

Anonymkode: 147db...114

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

26

• kupton

7

• Soletti

4

• ISW

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Fin tråd dette, liker å se at ting bedrer seg. 

Ville nok egentlig valgt Zomac framfor Zantac, da førstnevnte både er nyere og virker i 24 timer så man klarer seg med en om dagen. Man får den reseptfritt til bruk over en maksperiode på to uker. Har man da fortsatt problemer, må man ta seg en tur til legen sin. Jeg fikk resept på en ganske stor pakke, men med beskjed om at hvis jeg skulle være i behov etter fire uker til så var det tid for mer utredning. 

Men når det holder å kutte ned på kaffen, og man synes det er ok - så er det jo ikke noe som er bedre enn det. Link kan jo funke som brannslukker om behovet skulle melde seg. Vi er så forskjellige, for jeg synes Gaviscon (også reseptfri syrenøytraliserende) funker bedre enn Link. Jeg kjenner en annen som stadig sverger til oldtimeren Titralac. Viktigste er jo at man finner det som funker for en selv. Mener ikke å hijacke tråden eller oppføre meg som en bedreviter. Synes det er spennende å lese og dele erfaringer. Det er sånn forskjell på oss, og det fascinerer meg. 

Skrevet

Jeg har også kjempe vondt i magen. Fiskepuddingen jeg kjøpte og spiste i dag kan ikke ha vært bra. Var ikke gått over datomerking men må ha vært for gammel.

Anonymkode: fbef4...c60

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har også kjempe vondt i magen. Fiskepuddingen jeg kjøpte og spiste i dag kan ikke ha vært bra. Var ikke gått over datomerking men må ha vært for gammel.

Anonymkode: fbef4...c60

Jeg kan og få vondt i mangen av fiskepudding, tror det kan være melkepulveret.  

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...