evol Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Jeg var på treing her i forrige uke. han som driver trenings studioet der jeg trener viste meg forskjellige magnet produkter. Derav none såler som jeg måtte prøve. Fikk da beskjed om å holde armene rett ut mens han presste de ned. Når jeg ikke brukte sålene tippet jeg forover men når jeg sto på sålene gjorde jeg ikke det... Han sa at det var noe med måten magnetismen i sålen påvirket muskel bruken som gjorde at det ble mere effektivt bruk... Er det none som som vet noe om dette. Er det no dokumentert effekt eller er det bare noe man føler... det kan jo være at han ikke presset så hardt når jeg ikke stod på sålene men det kjentes ut til å være like tungt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosdo Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Dette høres litt underlig ut. Jeg har ikke hørt om denne varianten før. Det jeg kan si er at effekten av disse sålene burde være enkel å teste i dobbelt-blindforsøk, så hvis personen ikke kan vise dokumentasjon (noe han burde gjort når han kommer med så oppsiktsvekkende påstander) er det nok dessverre bløff. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
idrett Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Dette høres litt underlig ut. Jeg har ikke hørt om denne varianten før. Det jeg kan si er at effekten av disse sålene burde være enkel å teste i dobbelt-blindforsøk, så hvis personen ikke kan vise dokumentasjon (noe han burde gjort når han kommer med så oppsiktsvekkende påstander) er det nok dessverre bløff. Med vennlig hilsen Disse produktene er allerede inne i 13 landslag i norge, så noe riktig må de gjøre. Når det gjelder undersøkelser som er gjort, har de en hel haug av disse. På norges idrettshøgskole skal de nå teste noen av disse produktene som et slags pilotprosjekt. Som du nevner er balanse en av de øvelsene som skal gjennomgåes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosdo Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Disse produktene er allerede inne i 13 landslag i norge, så noe riktig må de gjøre. Når det gjelder undersøkelser som er gjort, har de en hel haug av disse. På norges idrettshøgskole skal de nå teste noen av disse produktene som et slags pilotprosjekt. Som du nevner er balanse en av de øvelsene som skal gjennomgåes. At mange bruker produktene er ikke noe bevis på at de virker. Men dette høre interessant ut. Har du noen referanser til undersøkelser som er gjort eller et navn på produktet slik at jeg kan søke på nettet selv? Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.