Gondor Skrevet 5. september 2018 Skrevet 5. september 2018 Etter at jeg ble satt på antipsykotika for mange, mange år siden har jeg vært plaget av energiløshet og hypersomni, men også dager hvor jeg har hatt masse energi og hatt behov for lite søvn. Jeg var hos psykiateren min i går og han foreslo å dele opp flunaxoldosen min på 4 mg to ganger i døgnet til 1 mg fire ganger i døgnet for å se om det hjelper. Det håper jeg virkelig det gjør, for dette er plagsomt. Hvilke erfaringer har du med ap og energi? 0 Siter
emilie321 Skrevet 5. september 2018 Skrevet 5. september 2018 Jeg føler at jeg blir både sliten og initiativløs av medisinene, men om det er pga tankekjør og latskap vet jeg ikke. Nå går jeg på flere typer medisiner da. Håper @kupton kan svare deg. Tror det er mange som har slike problemer pga medisiner. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. september 2018 Skrevet 6. september 2018 21 timer siden, Gondor skrev: Etter at jeg ble satt på antipsykotika for mange, mange år siden har jeg vært plaget av energiløshet og hypersomni, men også dager hvor jeg har hatt masse energi og hatt behov for lite søvn. Jeg var hos psykiateren min i går og han foreslo å dele opp flunaxoldosen min på 4 mg to ganger i døgnet til 1 mg fire ganger i døgnet for å se om det hjelper. Det håper jeg virkelig det gjør, for dette er plagsomt. Hvilke erfaringer har du med ap og energi? Jeg blir energiløs av ap,men er uten energi uten ap og så vet ikke. Tror sykdommen har ødelagt livet mitt fullstendig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.