AnonymBruker Skrevet 6. september 2018 Skrevet 6. september 2018 Jeg er kvinne og er tiltrukket mest av menn. Holder noen blikket mitt litt lenger enn normalt, slikker seg på leppen eller biter seg i leppen eller stryker seg på halsen eller andre plasser på kroppen for eksempel så tolker jeg det alltid som om at de liker meg, men jeg skjønner jo egentlig at det ikke er tilfelle. De fleste som jeg har møtt som jeg tenker må like meg er personer som alt er i et forhold eller som er alt for fine for meg eller som ikke kan like meg på grunn av deres forhold til meg, som for eksempel lærer, lege, psykolog osv. Hvordan kan jeg slutte å tenke sånn? Anonymkode: 4131d...ebb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 Skrevet 7. september 2018 Ingen? Anonymkode: 4131d...ebb 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. september 2018 Skrevet 7. september 2018 Tenk at dette bare er følelser. Anonymkode: ca3b3...cbd 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.