AnonymBruker Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 En bekjent med bp-lidelse fortalte meg at hn nå nesten aldri var deprimert lenger, fordi hn hadde lært seg noen teknikker for å hindre det. Javel, tenker jeg da. Så kjekt å kunne lære seg det, da! Jeg kunne også jammen meg trengt de kunnskapene for å slutte å menstruere! Jeg er så lei av det mensegreiene hver jæ... måned at jeg også vil prøve å overstyre biologien med viljen! Men seriøst; det går vel ikke an å bestemme seg for å ikke bli deprimert ved hjelp av noen "teknikker"? Jeg trodde bipolar lidelse var ustyrbart. Anonymkode: 6d989...137 0 Siter
kupton Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Du har rett. Men din bekjentes "vrangforestilling" er ganske vanlig - dessverre. 0 Siter
Fionys Skrevet 23. september 2018 Skrevet 23. september 2018 Forebyggende tiltak vil hjelpe mot tilbakefall, hvis jeg ikke har misforstått helt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.