Gå til innhold

"Husk meg"


Lillemus

Anbefalte innlegg

Kan dere ikke sette det sånn at man må velge om man vil at maskina skal "Husk meg"? Det er det som er mest vanlig rundtomkring vel? Ikke at man aktivt må velge det bort? Fort gjort å glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, TSP skrev:

Hei, 

Du kan se en oversikt over og evt. logge ut andre enheter du har logget inn med herfra: https://forum.doktoronline.no/settings/devices/

Det har da ingenting med det jeg spurte om å gjøre? Jeg synes dere skal gjøre om på innloggingen, nå må man hake bort "husk meg" om man logger på en offentlig maskin eller en maskin man ikke vil bli husket på. Det vanlige på andre nettsider er jo at man må hake av for "Husk meg" om man vi lat maskinen skal huske at man har vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Lillemus skrev:

Det vanlige på andre nettsider er jo at man må hake av for "Husk meg" om man vil at maskinen skal huske at man har vært der.

Det er "PC-tankegang". Nå som folk har hele livet sitt på smarttelefonen, blir det mer vanlig at man vil "huskes" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, laban skrev:

Det er "PC-tankegang". Nå som folk har hele livet sitt på smarttelefonen, blir det mer vanlig at man vil "huskes" :P

Helt sikkert, men jeg liker det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
På ‎27‎.‎09‎.‎2018 den 18.46, Lillemus skrev:

Helt sikkert, men jeg liker det ikke.

 

Skulle tro det var stikk i strid med alt hysteriet rundt personvern og oppbevaring av persondata nå om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...