Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 HABA-haba- ååå.... så sulten!!!! Har lyst på sjokoladekake, sånn med likørpadder i... eller kvikklunsjkake, eller... NAM jeg vil ha daimiskake!!! sukk... vil ha bamsemums... vil ha, vil ha, VIL HA NO NAM!!! ------------------------------------------------------------------- ....det er ikke bare bare å faste.... 0 Siter
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Kan du drikke? religiøst grunnlag..... 0 Siter
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Hvorfor faster du? faster på religiøst grunnlag..... 0 Siter
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Kan du drikke? egentlig ikke, men har du noen gode fastedrikker? 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 egentlig ikke, men har du noen gode fastedrikker? Jeg tenkte nok mer i retning av å smelte sjokolade til det ble såpass flytende at du kunne definere det som DRIKK. ;-) Er ikke så lenge til sola går ned, da! *trøster* 0 Siter
Bassisten Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 faster på religiøst grunnlag..... Der er det eg seier.. religion er rota til alt ondt... ;-) 0 Siter
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Der er det eg seier.. religion er rota til alt ondt... ;-) hehe, JEPP! *s* 0 Siter
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Skrevet 6. mars 2002 Der er det eg seier.. religion er rota til alt ondt... ;-) hehe, JEPP! *s* 0 Siter
Gjest Joppe Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 faster på religiøst grunnlag..... Åja, hvor lenge varer dette da? Flere dager uten mat? *en fin slankekur m.a.o* ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.