Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 HABA-haba- ååå.... så sulten!!!! Har lyst på sjokoladekake, sånn med likørpadder i... eller kvikklunsjkake, eller... NAM jeg vil ha daimiskake!!! sukk... vil ha bamsemums... vil ha, vil ha, VIL HA NO NAM!!! ------------------------------------------------------------------- ....det er ikke bare bare å faste.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Kan du drikke? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hvorfor faster du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Kan du drikke? religiøst grunnlag..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hvorfor faster du? faster på religiøst grunnlag..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Kan du drikke? egentlig ikke, men har du noen gode fastedrikker? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest retvizan Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 egentlig ikke, men har du noen gode fastedrikker? Jeg tenkte nok mer i retning av å smelte sjokolade til det ble såpass flytende at du kunne definere det som DRIKK. ;-) Er ikke så lenge til sola går ned, da! *trøster* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bassisten Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 faster på religiøst grunnlag..... Der er det eg seier.. religion er rota til alt ondt... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Der er det eg seier.. religion er rota til alt ondt... ;-) hehe, JEPP! *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mollien Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Der er det eg seier.. religion er rota til alt ondt... ;-) hehe, JEPP! *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 faster på religiøst grunnlag..... Åja, hvor lenge varer dette da? Flere dager uten mat? *en fin slankekur m.a.o* ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.