Gå til innhold

Er du gift / har du planer om å gifte deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nicklusheletida
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du gift / har du planer om å gifte deg? Hvor lenge har dere vært sammen? 

Anonymkode: 3f8ed...80c

Både kjæresten og jeg har vært gift tidligere, jeg i over 20 år. 

Om kjæresten hadde fridd nå, hadde jeg ikke sagt nei akkurat 😃 Jeg tviler dog sterkt på at han kommer til å fri eller tør å fri, siden jeg startet forholdet vårt med å si at jeg aldri skulle gifte meg igjen. 

Vi har straks vært sammen i 5 år og jeg ser ikke at et giftemål skal endre noe mellom oss. Jeg er over 50 og ser ingen gode grunner for at et giftemål skulle være nødvendig. 

Annonse

Jeg har aldri vært gift. Har vært forlovet. Men det forholdet som riktignok var mitt lengste varte bare i 3 år og noen måneder.

Nå har jeg vært singel i 15 år. Haha.

Har ikke datet så mye. 

Anonymkode: c946e...ea0

Jeg er veldig romantisk av meg. Jeg hadde egentlig gitt opp kjærligheten. Og tenkte overhode ikke på giftemål lenger. Men i det jeg hadde gitt opp så dukket det opp en mann som overgikk mine sorger. Jeg har ingen tro på det. Men jeg håper. Jeg håper på at han en dag frir til meg. Og jeg håper på at dette blir mitt siste forhold og at det varer livet ut. 

Gjest Gargamel

Er gift. Det handler ikke bare om romantikk men også et sett med lover som følger med. Blant annet at alt man har skaffet av hus og bil skal deles likt ved brudd uansett hvem som har betalt for hva og hvem som har tjent mest. Jeg har inntrykk av at samboere lever litt mer med hver sin økonomi, og antar at det er poenget. Hvis ikke er det bare et mer moderne ord for ekteskap.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke gift, har aldri vært det og har blitt fridd til. Dessverre: men pokker heller, det er jo romantisk. Stemmer for bryllup for ts ;)

Anonymkode: 591ff...36f

:) Takk for at du stemmer for bryllup for meg. 

Annonse

Jeg har alltid hatt så nok med " få eget liv til å henge sammen"  en måte. Det år vært for lite tid og overskudd til utover foreldrerelasjonen jeg har

Håper engang i fremtida at psykisk lidelse og utvklinsavik og menigsavik og forskjellige syn vil ses litt mere romslig påstå kanskje fremtidige pasienter komer leger i livet.

Så hyggelig og fantastisk fint å høre om at andre finner kjærligheten dog ,av alle familiekonstellasjoner. All mulig lykke til.😊

Anonymkode: e1daa...474

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...