Gå til innhold

morgentrim

janicks

Anbefalte innlegg

Leste i boken "alt om fettforbrenning" at det var smart å gå en tur på morgenen 45-90 min da man brukte direkte fra fettlagrene. jogging før frokost anbefalte han ikke fordi det da kom til å slite på musklene. Noen som har noen råd om hvordan man kan utnytte denne gunstige tiden på morgenen på en annen måte enn gå tur. evt en kortere mer intensiv økt. hvordan unngå å tære på musklene?

I boken anbefales det også å drikke to kopper kaffe 30 min før trening for høyere forbrenning, men et annet sted ha jeg lest at kaffe er ugunstig for forbrenningen da det stimulerer insulin produksjonen. Hva er riktig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Hvis du har proteinstilskudd, kan du ta litt av når du står opp, så jogger du sakte en tur på 20-30 minutter. Da forbrenner du fett, men mister ikke særlig med muskler pga proteinene du har fått i deg. Du kan jo selvsagt få i deg proteiner på annen måte enn tilskudd også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coffein (i bla. kaffe) "dirigerer" stoffskiftet i retning av fettforbrenning. Så med tanke på fettforbrenningstrening vil det være gunstig å innta kaffe før trening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...