AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 Kvinne og singel. Har fått sobril av legen og har en veldig ubehagelig bivirkning av sobril. Det at jeg får sterke erotiske drømmer.. Dette opplever jeg som veldig ubehagelig da jeg ikke er seksuell av meg i det hele tatt. (Etter misbruk). Hjelper ikke om jeg tar 10 eller 30 mg, disse drømmene dukker opp uansett. Noen som har opplevd det samme eller har noen råd hvordan unngå dette? Tar sobrilen som beroligende og få sove. Anonymkode: 363b4...8cd 0 Siter
ISW Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 Det er dessverre ikke uvanlig. Alle vanedannende medisiner stimulerer belønningssystemet i hjernen som også er ansvarlig for seksualitet. Enten må du leve med det, eller så må du velge en sovemedisin som ikke er vanedannende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, issomethingwrong skrev: Det er dessverre ikke uvanlig. Alle vanedannende medisiner stimulerer belønningssystemet i hjernen som også er ansvarlig for seksualitet. Enten må du leve med det, eller så må du velge en sovemedisin som ikke er vanedannende. Hvilket belønningssystem påvirker Sobril ? Hvordan? Anonymkode: 4ec83...714 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.