GĂ„ til innhold

Andre som sliter med tvangslidelse?? Det sliter meg ut.😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planlagt innleggelse pĂ„ mandagen. Bet ikke hvor lenge jeg blir. Sliter sĂ„ mye med tvangslidelsen min Ă„ Tourettes at jeg holder pĂ„ Ă„ bli gal! Jeg blir bare lei meg for tvangen tar sĂ„nn overhĂ„nd.😔😔

Er det andre som sliter med tvang??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt ocd siden barndommen. Intensiteten har gĂ„tt i bĂžlger. Ssri har hjulpet litt men tvangstankene har hele tiden ligget i bakhodet og forstyrret meg. Det fĂžltes som alle inntrykk og tanker mĂ„tte prosesseres gjennom et OCD senter i hjernen. Jeg er nĂ„ under opptrapping pĂ„ lamictal, den fĂžrste effekten jeg merket av den var at ocden min nĂ„ er fullstendig borte😊

Skrevet

OCD mÄ bare oppleves for at man skal kunne forstÄ det. Det er virkelig plagsomt. Jeg fikk stor forstÄelse og veldig god hjelp av et OCDteam. Hvis du ikke har prÞvd det sÄ kanskje det kunne vÊre noe? 

Anonymkode: 18378...1f0

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OCD mÄ bare oppleves for at man skal kunne forstÄ det. Det er virkelig plagsomt. Jeg fikk stor forstÄelse og veldig god hjelp av et OCDteam. Hvis du ikke har prÞvd det sÄ kanskje det kunne vÊre noe? 

Anonymkode: 18378...1f0

Skal legges inn pÄ dps sin dÞgnavdeling pÄ Mandag Ä se om jeg fÄr noe hjelp. MÄ reise ganske langt for Ä komme til et OCD team.

Men vet det skal vĂŠre bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...