Gå til innhold

Hører du alle nyhetssendinger time for time?

Anbefalte innlegg

Husker min far pleide å gjøre det. Kan nesten høre stemmen hans. " Nå kommer 12 nyhetene" Selv hadde jeg ofte så lite tid til å sitte ned å lytte.

Det må være veldig krevende jobber å jobbe med media det har slått meg mange ganger. Jeg føler meg aldri oppdatert så også det hadde ikke vært " min bransje".

Kunne du tenke deg jobb i media?

Hva er den mest krevende jobben du kan tenke deg?

Anonymkode: 6f2a2...02e

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker min far pleide å gjøre det. Kan nesten høre stemmen hans. " Nå kommer 12 nyhetene" Selv hadde jeg ofte så lite tid til å sitte ned å lytte.

Det må være veldig krevende jobber å jobbe med media det har slått meg mange ganger. Jeg føler meg aldri oppdatert så også det hadde ikke vært " min bransje".

Kunne du tenke deg jobb i media?

Hva er den mest krevende jobben du kan tenke deg?

Hører på radio bare når vi er på hytta og da varierer det litt om radioen står på i flere timer eller om jeg plutselig ser på klokka og finner ut det snart er nyheter og at det kan være kjekt å få med seg. Ellers leser jeg nyhetene på nett.

Nyheten på radio hadde jo en helt annen funksjon før vi stadig leste nyheter på nett.

Liker selv å høre nyheter på radio, men det er sjelden jeg slår på radio nettopp for å høre nyheter. Men det klaffer jo i blant når jeg hører radio mens jeg rydder kjøkken eller kjører bil.

Annonse

Sjekker lokalaviser ,vg og hva NRK- familien har på tapetet mange ganger før dagen og veldig ofte nå som jeg ikke lenger er på jobben mesteparten av dagen. Det går mye tid til dette. Også økonomi. Det er helt klart.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...