Gå til innhold

Noen som har gjenkjent personer her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og da mener jeg fra det virkelige liv? Det er lett å håpe på at man er anonym her inne. Jeg vet at jeg har skrevet mye, men ikke for å diskutere det. Men er det noen som helt klart har gjenkjent bruker her inne, altså klart å koble hvem personen er? 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har blitt gjenkjent her av et familiemedlem. Jeg hadde skrevet om en spesiell sykdom eller diagnose og denne personen hadde søkt på dette og tilfeldig havnet på DOL.

Ikke noe behagelig å bli fortalt dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, påskelilje skrev:

Jeg har blitt gjenkjent her av et familiemedlem. Jeg hadde skrevet om en spesiell sykdom eller diagnose og denne personen hadde søkt på dette og tilfeldig havnet på DOL.

Ikke noe behagelig å bli fortalt dette....

Det er det ikke. Så jeg velger derfor å trekke meg ut av slikt type forum. Jeg har aldri fått høre at jeg er blitt gjenkjent. Det er faktisk ubehagelig dersom man blir det, ja. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gjenkjente en god del folk her inne (tror det var 5 gjengangere) under en periode hvor brukere la til hverandre på facebook og snakket høyt om det på dol 😛 Ga beskjed til noen av dem at siden jeg kan finne ut av det kan sikkert andre også så sikkert lurt å roe ned offentlige bekjennelser om facebook aktivitet 😛 Ellers virker det ikke som noen jeg kjenner er her, men jeg kjenner jo ingen IRL så sikkert derfor :ph34r:

Anonymkode: cd182...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja gjenkjente en god del folk her inne (tror det var 5 gjengangere) under en periode hvor brukere la til hverandre på facebook og snakket høyt om det på dol 😛 Ga beskjed til noen av dem at siden jeg kan finne ut av det kan sikkert andre også så sikkert lurt å roe ned offentlige bekjennelser om facebook aktivitet 😛 Ellers virker det ikke som noen jeg kjenner er her, men jeg kjenner jo ingen IRL så sikkert derfor :ph34r:

Anonymkode: cd182...b38

Jeg tror at ingen i min nåværende omgangskrets gjenkjenner meg, for å være ærlig. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at ingen i min nåværende omgangskrets gjenkjenner meg, for å være ærlig. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Sikkert ikke. Det er jo liten sjans for å bli gjenkjent. Jeg ble mer forsiktig etter det som skjedde, men valgte å bli her likevel. Jeg trives i det lille DOL-samfunnet her 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, påskelilje skrev:

Sikkert ikke. Det er jo liten sjans for å bli gjenkjent. Jeg ble mer forsiktig etter det som skjedde, men valgte å bli her likevel. Jeg trives i det lille DOL-samfunnet her 😊

Jeg tror ikke noen i min nåværende omgangskrets kjenner meg igjen. Men såklart kan man bli bekymret fordi det er jo ikke noe hyggelig. Jeg føler at jeg åpner meg for mye her inne. Brukerne kjenner hveandre ofte igjen. Men jeg må innrømme at jeg har problemer å gjenkjenne dere om dere tar på anonymfunksjonen, mens jeg selv blir gjenkjent hver bidige gang ;) 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, påskelilje skrev:

Sikkert ikke. Det er jo liten sjans for å bli gjenkjent. Jeg ble mer forsiktig etter det som skjedde, men valgte å bli her likevel. Jeg trives i det lille DOL-samfunnet her 😊

Samme her. Dessuten er jo dette et ganske lite samfunn, og sannsynligheten for at noen kjente er her så mye at de drar kjensel på meg og andre er ganske liten. Uansett har jeg ikke noe å skjule, eneste måtte kanskje være hyppigheten av besøk her inne 🤭. Men akkurat det er ikke så farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke noen i min nåværende omgangskrets kjenner meg igjen. Men såklart kan man bli bekymret fordi det er jo ikke noe hyggelig. Jeg føler at jeg åpner meg for mye her inne. Brukerne kjenner hveandre ofte igjen. Men jeg må innrømme at jeg har problemer å gjenkjenne dere om dere tar på anonymfunksjonen, mens jeg selv blir gjenkjent hver bidige gang ;) 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Hvis du begrenser bruken av ordene dumping, slite med noe fra fortiden, samt pen og snill kjæreste, skal du se du ikke blir kjent igjen så lett 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Xtra skrev:

Hvis du begrenser bruken av ordene dumping, slite med noe fra fortiden, samt pen og snill kjæreste, skal du se du ikke blir kjent igjen så lett 😉

Det er det ikke mange som vet om i virkeligheten ;) . Ingen vet hva jeg har opplevd. Har holdt ekskjæreste, og avvisninger og slik skjult for andre ;) .Jeg skjulte til og med mennene fra andre rundt meg, så den eneste folk har møtt av de jeg har hatt de 10 siste årene er min nåværende kjæreste. Så kjenner noen meg igjen? Jeg har ikke fått et ja enda ;) 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ikke mange som vet om i virkeligheten ;) . Ingen vet hva jeg har opplevd. Har holdt ekskjæreste, og avvisninger og slik skjult for andre ;) .Jeg skjulte til og med mennene fra andre rundt meg, så den eneste folk har møtt av de jeg har hatt de 10 siste årene er min nåværende kjæreste. Så kjenner noen meg igjen? Jeg har ikke fått et ja enda ;) 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Dette blir bare mer og mer vanvittig. Nå hadde jeg stoppet om jeg var deg. 

Anonymkode: aba67...60e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri. Men jeg har lagt merke til at en fagperson mange av dere har mye tillit til og dere synes mye om overvåker litt. Det er bare utrolig bra at noen fremdeles bryr seg ut fra ideelle hensyn. Kan ikke være lett å være i næringslivet heller som jo ofte helsepersonell er. Ellers har det jo aldri vært lett å vokse opp og etablere seg i voksenlivet og kanskje også oppleve hva det vil si å bli litt eldre. Alt handler jo ofte om sånne mellommenskelige ting som sikkert finnes i de fleste nabolag og de gjeveste kommuner. Alt er jo også som regel veldig generelt og det er jo veldig tilfeldig om noe overhodet gjenkjenner " problematikken" og overhodet har noen kommentarer som overhodet kan være noe hjelp. Vi strever som regel " hvertilvårt" i en verden vi måles utifra helt umenneskelige verdier ofte.

Anonymkode: 2aabc...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ikke mange som vet om i virkeligheten ;) . Ingen vet hva jeg har opplevd. Har holdt ekskjæreste, og avvisninger og slik skjult for andre ;) .Jeg skjulte til og med mennene fra andre rundt meg, så den eneste folk har møtt av de jeg har hatt de 10 siste årene er min nåværende kjæreste. Så kjenner noen meg igjen? Jeg har ikke fått et ja enda ;) 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Jeg snakker om å bli gjenkjent her inne når du skriver anonymt, jeg snakker ikke om i «virkeligheten».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir bare mer og mer vanvittig. Nå hadde jeg stoppet om jeg var deg. 

Anonymkode: aba67...60e

Jeg lever altså et veldig anonymt liv i virkeligheten. Folk vet lite om mitt private liv. Men de vet om mitt nåværende forhold, men ikke mer. Derfor tror jeg at det er vanskelig for folk i omgangskretsen å kjenne meg igjen. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Min feil. Jeg misforstod igjen. Nei. Her inne har jeg inntrykk av at jeg stadig blir gjenkjent.

Anonymkode: 2aabc...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg snakker om å bli gjenkjent her inne når du skriver anonymt, jeg snakker ikke om i «virkeligheten».

Jeg prater om å bli gjenkjent som bruker av folk fra virkeligheten. Det var det som jeg skrev om i tema. 

Anonymkode: 5dd0f...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt gjenkjent 3 ganger tror jeg, den ene prater jeg med innimellom, hun er ikke her inne lengre nå. :) Dette er fra dols barndom da vi ikke var så nøye på det og la ut på det ene og det andre om oss selv.

Ellers har jeg nylig gjenkjent en dol'er på fb takket være ting h*n har fortalt om seg selv her inne og en spesiell interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nevnt for enkelte på kurs i nav om at der fantes et slikt forum og overfor to "såkalte slektninger" Jeg har hatt litt dårlig samvittighet for det men jeg tror ikke de er stort på nett eller forstod noesomhelst. Men da jeg ble forsøkt svindlet på nett nevnte jeg for politiet i skjemaet jeg fylte ut at jeg deltok på noen forum og hva jeg ellers drev med av nettaktivitet. For at de skulle forstå bedre tenkte jeg.

Anonymkode: 2aabc...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...