Gå til innhold

Noen som har gjenkjent personer her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle tenker vi sitt, men jeg tror ikke at jeg har møtt noen andre brukere. Det har vel en del med aldersgruppe å gjøre kanskje. De fleste jeg er " på nikk med" fra virkeligheten er tilårskomne typer og med mere interesse for kafeelivet og konditori og grønn trivsel og slikt tror jeg. Mennesker jeg ikke kjenner men som staver forbi i de samme snefonnene på vinteren og får heteslag på de samme benkene om sommeren. Jeg er i alderen " kjenner ingen lenger" men det er visst noe som gjelder så mange årsgrupper i dag da takt og tone vistnok er annerledes nå enn før. Alle sier de er " på" det elektroniske men det tror jeg ikke. Også det har mye med helsa og gjøre tror jeg. Folk blir veldig alene med helseplager sine i dårlige budsjett-år for kommunene mange steder tror jeg.

Anonymkode: 2aabc...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kunne selvsagt meget vell tenkes at noen av disse som er " dukket opp" i mitt liv sammenfallende med foreldres bortgang kan være også på DOL. Verden i dag er ingen spøk og syke kan vi alle bli med tap av status og jobb og alt som følger med kanskje.

Anonymkode: 2aabc...246

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...