Gå til innhold

Jan Bøhler (AP) advarer om svenske tilstander (i Sverige)

Er bøler Rasist?  

5 stemmer

1. 1. Er Bøler rasist?

• Ja! Det er ikke svenske tilstander i Sverige!
      0
    • Ja, Det er svenske tilstander i Sverige, men det bør vi dysse ned ikke snakke om!
      1
    • Nei
      3
    • Vet ikke
      1

Anbefalte innlegg

https://www.nettavisen.no/meninger/janbohler/bare-hver-fjerde-voldshendelse-i-svenske-omrader-blir-anmeldt/3423555317.html

Jan Bøhler (AP) hevder det er svenske tilstander i Sverige, og at vi må ta lærdom av deres feil og ikke følge i deres fotspor og få svenske tilstander i Norge. Vi kan altså ikke kjøre Sveriges naive innvandringspolitikk og rosemale allting, og regne med at alt skal gå bra, slik bla.a AP/SV/Mediene hevder

Synes dere dette er rasistisk ?

Om dere husker tilbake så snakket bla.a FRP om svenske tilsatdner i Sverige, svenskene benektet at det var svenske tilstander i Sverige, og norske medier )og AP bla.a) anklaget FRP for rasisme etc

Kjør debatt !

Anonymkode: 8bbdc...963

Fortsetter under...

Bøhler er ikke rasist. Han bor i ghettoen. Jeg reiser igjennom der han bor flere ganger i uken. Og det skal han ha, han er ikke en sånn som liksom elsker innvandrere, men bor på Oslo vest.

Anonymkode: 37ecc...8ed

Gjest Gargamel

Jeg kan fyre opp enda litt til med denne:

https://www.metro.se/artikel/sveriges-dödliga-skjutvapenvåld-extremt-i-europa

Sverige har et helt reelt problem. De har ti ganger flere drap med skytevåpen enn Tyskland, selv om Tyskland også har hatt stor innvandring. Utrolig at Sverige har prestert å havne i et sånt uføre.

Jeg vil påstå at Norge har en rimelig åpen debatt. Bøhler er på f.eks på venstresiden, men tør å snakke om vanskelige ting. AP har en viss tradisjon for å ta til orde mot politisk korrekthet. Rune Gerhardsen tok et oppgjør med "snillismen" allerede i 1991:

https://www.nrk.no/urix/anti-snillismen-som-endret-norge-1.7305686

Annonse

Jeg har også begynt å tenke at salgsaspektet i mediene er blitt skadelig for sterkt. Jeg tror det har skjedd gradvis over mange år derfor er det så vanskelig liksom å sette fingeren på når det er stråmenn ute å går liksom.

Men jeg tror ikke han du nevner er rasist på noe måte. Inntrykket er en like til kar svært interessert i ungdoms oppvekstvilkår i Oslo særlig. Ungdom og musikk. Virker veldig musikalsk. Men jeg har aldri bodd i Groruddalen selv.

Alle har sine saker i vår tid. Alle spesialiserer seg på sitt område i politikken virker det som.En fra et annet parti hadde kanskje tatt annet perspektiv. En anna vinkling.

Anonymkode: 1d041...eeb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...