Gå til innhold

Johannes (16) hetses grovt i sosiale medier: Min største frykt er å finne sønnen min hengende i et tau

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.smaalenene.no/lokale-nyheter/mobbing/spydeberg/johannes-16-hetses-grovt-i-sosiale-medier-min-storste-frykt-er-a-finne-sonnen-min-hengende-i-et-tau/s/5-38-584194

Bør det bli en nedre aldersgrense på bruk av sosiale medier, f.eks. 18 år siden yngre folk åpenbart ikke takler friheten?

5917485.jpg%3FaccessToken%3D2813d321d7fcbbea01822a157f01a8181a39875f0d4d8b6a6399c1d6f40b6f38?chk=B0789F

Anonymkode: 68542...185

Dette er dessverre en betalingsartikkel. Er du sikker på at det er tenåringer som skriver dette? Jeg fatter ikke hva som foregår i hodet på ungdommer som skriver slikt... Hadde jeg tatt en av mine i å gjøre noe slikt så hadde det blitt månelyst med enorme konsekvenser!

Bare skrekkelig. Jeg ville bedt min sønn ikke ta del i sånt miljø og finne andre interesser enn de medier disse barna frekventerer. Tar dyp avstand fra sånne utsagn som jo også bare inneholder sludder og rene usannheter. Sier mest om disse andre barna. Håper de kommer på andre tanker og om problemet gjentar seg ville jeg kontaktet politi uten å nøle.

Anonymkode: 6e389...382

Man må bare ta avstand fra sånne mennesker så godt man kan. Fjerne seg fra elektronisk samhandling . Enkelte mennesker tror andre er til for å underholde dem.

Det er stor synd at sånne mennesker er så utrolig bra til å  selge " verdensbildet" sitt og dra andre med seg. Det gjør jo at andre blir syke til slutt. Håper denne uheldige utviklingen snur seg og sønnen din får fred fra sånn stygg sjikane og uønsket oppmerksomhet. Lykke til.😊

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...