Gjest godtemomsen Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg er seriøst avhengig av sjokolade, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Dette begynner å bli et stort problem, og jeg har bare ikke viljestyrke til å motstå sjokolade, og jeg kan jo liksom ikke holde meg innendørs hele dagen heller.. Har lagt på meg 1 kg etter jul på grunn av sjokoladespising, så nå veier jeg 49 kg, og er bare 154cm høy, vil helst ikke gå noe mere opp i vekt, så jeg må sluttte.. Denne uken har jeg virkelig prøvd, men gjennom hele uken har jeg spist. 400 gram smågodt sjokolade, 1 mars sjokolade, 2 små center sjokolader, 1 snickers.. Hva skal jeg gjøre? krom fungerer ikke, og jeg spiser brødskiver, middag og noe frukt, men ingenting hjelper.. Noe må jeg gjøre.. noen som har noen gode råd mot sjokolade avhengighet..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avhengig? Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Det du spiser på en uke, er mindre enn jeg spiser i på en dag. Hvem var avhengig?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Du kan unne deg sjokolade med god samvittighet for du er i så fall ikke overvektig. Hvis du vil kutte ut bør du jobbe med selvdisiplinen når du går inni matvarebutikker/kiosker o.l. Et annet alternativ er å spise små mengder. Kjøp en liten sjokolade istedenfor en stor. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.