Gå til innhold

sjokoladeavhengig

Gjest godtemomsen

Anbefalte innlegg

Gjest godtemomsen

Jeg er seriøst avhengig av sjokolade, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre lenger.. Dette begynner å bli et stort problem, og jeg har bare ikke viljestyrke til å motstå sjokolade, og jeg kan jo liksom ikke holde meg innendørs hele dagen heller.. Har lagt på meg 1 kg etter jul på grunn av sjokoladespising, så nå veier jeg 49 kg, og er bare 154cm høy, vil helst ikke gå noe mere opp i vekt, så jeg må sluttte.. Denne uken har jeg virkelig prøvd, men gjennom hele uken har jeg spist. 400 gram smågodt sjokolade, 1 mars sjokolade, 2 små center sjokolader, 1 snickers.. Hva skal jeg gjøre? krom fungerer ikke, og jeg spiser brødskiver, middag og noe frukt, men ingenting hjelper.. Noe må jeg gjøre.. noen som har noen gode råd mot sjokolade avhengighet..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Du kan unne deg sjokolade med god samvittighet for du er i så fall ikke overvektig. Hvis du vil kutte ut bør du jobbe med selvdisiplinen når du går inni matvarebutikker/kiosker o.l. Et annet alternativ er å spise små mengder. Kjøp en liten sjokolade istedenfor en stor. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...