Gjest Ronny Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei! Jeg lurte på var om det var mulig for vanlige folk å få ta dopingtester. Har brukt noe som skulle være deca durabolin(nandrolon). Det koster rimelig mye og jeg vet at det er mye falske (og dermed potensielt farlige) produkter på markedet. Og da jeg ikke merket noen forskjell da jeg brukte stoffet, tviler jeg litt på ektheten. Kan man få tatt blodprøve hos en lege for å teste seg? Vet at dere ikke liker å svare på spørsmål relatert til steroider, men....? - Ronny 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Ronny. Nei, du har nok rett. Blodprøver eller urinprøver for å sjekke om du har fått ideg det " du har betalt for", gjøres nok ikke her i Norge. Å bruke resurser til slikt, ville være temmelig galt. Som jeg pleier å si etter laaaang erfaring, "ta ingen sjangse med å leke med din fysiske og mentale helse !!! " 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.