juggi Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Jeg har begynt å få godt synlige blodårer over hele kroppen, på lårene, armene, magen, brystkassa... Dette ser rimelig udelikat ut, og jeg lurer på om noen har noen tips for å få vekk, eller på noen måte gjøre dem mindre synlige. Jeg trener ofte, har ganske muskuløs kropp, og har lite fett på kroppen.. kan dette ha noe/mye med saken å gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslo Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 "Jeg trener ofte, har ganske muskuløs kropp, og har lite fett på kroppen.. kan dette ha noe/mye med saken å gjøre?" Sjølsagt har det, det! Eg veit forsåvidt ikkje kva du kan gjere for å få det bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
røyksopp Skrevet 15. mars 2002 Del Skrevet 15. mars 2002 Ja, det er sannsynligvis fordi du har veldig lav fettprosent.. de fleste strever jo hardt for å få ned fettprosenten så de får synlige muskler/blodårer. Men men. Du gjør som du vil. For å få det bort, får du bare spise fet mat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.