juggi Skrevet 7. mars 2002 Skrevet 7. mars 2002 Jeg har begynt å få godt synlige blodårer over hele kroppen, på lårene, armene, magen, brystkassa... Dette ser rimelig udelikat ut, og jeg lurer på om noen har noen tips for å få vekk, eller på noen måte gjøre dem mindre synlige. Jeg trener ofte, har ganske muskuløs kropp, og har lite fett på kroppen.. kan dette ha noe/mye med saken å gjøre? 0 Siter
veslo Skrevet 9. mars 2002 Skrevet 9. mars 2002 "Jeg trener ofte, har ganske muskuløs kropp, og har lite fett på kroppen.. kan dette ha noe/mye med saken å gjøre?" Sjølsagt har det, det! Eg veit forsåvidt ikkje kva du kan gjere for å få det bort. 0 Siter
røyksopp Skrevet 15. mars 2002 Skrevet 15. mars 2002 Ja, det er sannsynligvis fordi du har veldig lav fettprosent.. de fleste strever jo hardt for å få ned fettprosenten så de får synlige muskler/blodårer. Men men. Du gjør som du vil. For å få det bort, får du bare spise fet mat. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.