Thebutterfly Skrevet 28. desember 2018 Skrevet 28. desember 2018 Ser ikke særlig til disse trådene lenger? . Tok man juleferie i desember ? 0 Siter
påskelilje Skrevet 28. desember 2018 Skrevet 28. desember 2018 Ja... ble nok tidlig juleferie... For min del ble det nedtur å få vondt i ryggen i oktober og november, og jeg kom meg ikke inn i noen treningsrutine igjen... 0 Siter
cilie Skrevet 28. desember 2018 Skrevet 28. desember 2018 (endret) Jeg måtte tvinge meg selv på treningssenteret før jul istedenfor etter. Og det klarte jeg faktisk 2-3 uker... Helt til jeg var bortreist og en del greier før jul, så ble jeg selvfølgelig syk i julen. Ergo, det ble ikke like mye som jeg hadde håpet, og i hvert fall ikke nok til å veie opp for all julegodisen... Pga formen er det uvisst hvorvidt jeg får trent mer i 2018😞 Endret 28. desember 2018 av cilie 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 30. desember 2018 Skrevet 30. desember 2018 Jeg trener , men har ikke deltatt i trådene. To skiturer i jula så langt. Ingen fornøyelse i dag, da det var isete løyper. 0 Siter
Thebutterfly Skrevet 30. desember 2018 Forfatter Skrevet 30. desember 2018 (endret) På 28.12.2018 den 10.24, påskelilje skrev: Ja... ble nok tidlig juleferie... For min del ble det nedtur å få vondt i ryggen i oktober og november, og jeg kom meg ikke inn i noen treningsrutine igjen... Jeg har hatt vondt i ledd, så det har ikke vært mye trening på meg heller. Det ble nok derfor juleferie her også. Men målet må være å komme litt igang igjen. Endret 30. desember 2018 av Thebutterfly 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.