Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Så rart! Denne uken har jeg ikke trent i det hele tatt. Trener vanligvis to ganger i uken, pluss at jeg går turer hver dag. Men altså ingenting denne uken. Har faktisk skeiet ut en del, og samtidig vært syk, da. Det rare er at jeg merker på en bukse at jeg er noe "slappere" i fisken. Ikke mye, men litt på magen. MEN da jeg gikk på vekta, var den lik som i forrige uke, og det overrasket meg. Går det an å bli litt slappere i fisken, dersom man plutselig slutter trene for en tid, men samtidig ikke gå opp i vekt? Hm.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evol Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Det som er en trolig årsak er at når man slutter å trene så synker musklene sammen... De slapper av + at de tømmes for blod.. De blir slappere og ikke så hare som etter trening eller annet muskel bruk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.