Gå til innhold

Så innmari hyggelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

å bli kalt jævla idiot av moren min. Hun er ei skikkelig sympatisk dame, og har stor evne til empati. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, anbr42 skrev:

å bli kalt jævla idiot av moren min. Hun er ei skikkelig sympatisk dame, og har stor evne til empati. 

Noen ganger får man høre det av sine nærmeste. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja, det skal være sikkert og visst. Hun har kalt meg verre ting før, og sagt mye rart, men da at jeg ikke taklet det så godt. Nå for tiden føler jeg meg sterk, så egentlig går det ikke så inn på meg. Rart i grunnen. Lurer liksom på når jeg skal falle sammen igjen. 

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det stemmer. Jeg kan ikke være sur så lenge. Jeg hater krangel.

Skrevet
Akkurat nå, anbr42 skrev:

Ja, det skal være sikkert og visst. Hun har kalt meg verre ting før, og sagt mye rart, men da at jeg ikke taklet det så godt. Nå for tiden føler jeg meg sterk, så egentlig går det ikke så inn på meg. Rart i grunnen. Lurer liksom på når jeg skal falle sammen igjen. 

Håper du ikke faller sammen ❤️ 

Det stikker litt der og da, men går fort over hos meg.

Skrevet
1 minutt siden, Betti 11 skrev:

Ja krangel er ikke noe særlig, da er det best å holde munn ;) 

Skrevet
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg også. Hater krangler og er temmelig konfliktsky. Som oftest bare tar jeg i mot.

Skrevet
3 minutter siden, anbr42 skrev:

Det skjærer i hjertet mitt. Jeg hadde selv sånn en barndom. Nå har jeg selv barn og nå man sier noe feil, unnskylder man seg.

Skrevet
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Håper du ikke faller sammen ❤️ 

Det stikker litt der og da, men går fort over hos meg.

Nei, jeg håper ikke det jeg heller. Men jeg er vant til å være ustabil, og nå har jeg vært ganske så sterk en stund. Det synes jeg er litt rart. Men det kommer nok. Erfaringsmessig. 

Skrevet
2 minutter siden, anbr42 skrev:

Jeg også. Hater krangler og er temmelig konfliktsky. Som oftest bare tar jeg i mot.

Jeg fant ut at det fungerer ikke på lang sikt. Jeg for min del kan eksplodere.

Skrevet
Akkurat nå, anbr42 skrev:

Nei, jeg håper ikke det jeg heller. Men jeg er vant til å være ustabil, og nå har jeg vært ganske så sterk en stund. Det synes jeg er litt rart. Men det kommer nok. Erfaringsmessig. 

Ja skjønner den, det går opp og ned her også. Får ikke håpe du havner i kjelleren,men at det fortsetter å gå bra en stund til ❤️ 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ja skjønner den, det går opp og ned her også. Får ikke håpe du havner i kjelleren,men at det fortsetter å gå bra en stund til ❤️ 

Tusen takk, søte deg! ❤️

Skrevet
2 minutter siden, Betti 11 skrev:

Jeg fant ut at det fungerer ikke på lang sikt. Jeg for min del kan eksplodere.

Det kan jeg gjøre også. Når begeret er fullt, så er det fullt... Men for det meste tar jeg ut mitt sinne skriftlig, som feks her på dol. Det viser seg gjerne å være lite konstruktivt. ;)

Men hvordan får du ut dampen når det blir for mye?

Skrevet
1 minutt siden, anbr42 skrev:

Det kan jeg gjøre også. Når begeret er fullt, så er det fullt... Men for det meste tar jeg ut mitt sinne skriftlig, som feks her på dol. Det viser seg gjerne å være lite konstruktivt. ;)

Men hvordan får du ut dampen når det blir for mye?

Jeg hører musikk eller jeg singer. Når jeg er frisk gå jeg en tur. Det kan ta en to timer. For tida er det ekstra vanskelig å roe meg og da tok jeg en tablette men bare i en nødfelle.

Skrevet (endret)
18 minutter siden, Betti 11 skrev:

Det skjærer i hjertet mitt. Jeg hadde selv sånn en barndom. Nå har jeg selv barn og nå man sier noe feil, unnskylder man seg.

Ja, samme her. Jeg unnskylder meg stadig vekk, både ovenfor barna og andre. Jeg er livredd for å si eller gjøre noe som kan såre og ødelegge. Noen ganger kan man jo ramle i den andre grøfta også, ved at det kan bli for mye. Altså at man feks ikke tør å ta opp vanskelige (men nødvendige ting), eller at man skjermer folk for mye. At man tar på seg ting for å skåne, og for å unngå konflikter. 

Er ikke så god til å forklare, men kanskje forstår du hva jeg mener?

Endret av anbr42
Skrevet
1 minutt siden, anbr42 skrev:

Ja, samme her. Jeg unnskylder meg stadig vekk, både ovenfor barna og andre. Jeg er livredd for å si eller gjøre noe som kan såre og ødelegge. Noen ganger kan man jo ramle i den andre grøfta også, ved at det kan bli for mye. Altså at man feks ikke tør å ta opp vanskelige (men nødvendige ting), eller at man skjermer folk for mye. At man tar på seg ting for å skåne, og for å unngå konflikter. 

Er ikke så god til å forklare, men kanskje forstår du hva jeg mener?

Jeg skjønner hva du mener. Jeg gjørde det med familien min og trakk meg tilbake. Det er ikke alltid riktig å skåne din nærmeste. Barna mitt visste allerede hvordan jeg har det.

motorPrøysen
Skrevet

Øv deg på å sette grenser/ta igjen ovenfor moren din.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...