Gå til innhold

Kan det være at jeg er deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bipolar lidelse type 2, og jeg har hatt mange depresjoner. Vanligvis er jeg veldig trist når jeg er deprimert, så jeg er litt usikker på om jeg er deprimert nå, siden jeg ikke er trist. 

Det som er, er at jeg gjør ingenting. Jeg har ingen energi, ingen motivasjon, er helt tusen tiltakslyst. Orker ikke lage mat, orker ikke treffe folk, orker ikke gå ut døra en gang. Vanligvis er huset strøkent, da jeg liker å ha det rent og ryddig. Nå er det bare rot og støv/møkk. Jeg pleier å trene ganske hardt, men nå orker jeg ikke å gå en liten tur engang. Jeg pleier å like å lage mat. Nå orker jeg ikke det. Orker heller ikke å handle. Livet har bare blitt ting ingenting. Bokstavelig talt. Jeg ligger eller sitter, og jeg gjør ingenting. I blant får jeg litt dårlig samvittighet eller føler at jeg må få ting gjort, men så finner jeg ikke krefter til det. 

Kan dette være en depresjon, selv om jeg ikke gråter eller er trist? Føler meg bare helt tom. 

Anonymkode: dd29f...0ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan absolutt være en depresjon. Snakk med legen din i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...