AnonymBruker Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 Har du opplevd psykose før? Eller sett venner eller noen i familien i psykose? Hvordan var det? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv har hatt nær psykose tidligere. Anonymkode: 2fe25...547 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 Ja, jeg trodde jeg var i et spill og alt var en test 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. januar 2019 Skrevet 22. januar 2019 (endret) 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du opplevd psykose før? Eller sett venner eller noen i familien i psykose? Hvordan var det? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg selv har hatt nær psykose tidligere. Anonymkode: 2fe25...547 Opplevde min bror i psykose, det var spennende. Han sa han hadde hatt et hull i buksen sin, så hadde han strøket over det og da tettet det seg. Han hadde snakket med mange avdøde,til og med treft Elvis da han var i koma. Han så og hadde kontakt med engler...spesielt engelen Gabriel. Selv har jeg hatt mest kontakt med Michael, tror ofte han er det blå lyset. Og han sa jeg var en engel, ja jeg hadde jo stilt opp for dem hele livet- Det er ikke like stas med syke vrangforestillinger! Endret 22. januar 2019 av stjernestøv 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.