stjernestøv Skrevet 23. januar 2019 Skrevet 23. januar 2019 Er det om kvelden man skal ta latuda? Det stod det på resepten. Gjør det noe om jeg tok det til middag? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2019 Skrevet 23. januar 2019 6 minutter siden, stjernestøv skrev: Er det om kvelden man skal ta latuda? Det stod det på resepten. Gjør det noe om jeg tok det til middag? Aner ikke, men hvorfor ikke følge instruksjonene på resepten? Anonymkode: a1b17...6f1 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2019 Forfatter Skrevet 23. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke, men hvorfor ikke følge instruksjonene på resepten? Anonymkode: a1b17...6f1 Så det ikke før etter jeg hadde tatt en tablett. 0 Siter
laban Skrevet 23. januar 2019 Skrevet 23. januar 2019 1 time siden, stjernestøv skrev: Er det om kvelden man skal ta latuda? Det stod det på resepten. Da er det vel sånn, tror du ikke det? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjør det noe om jeg tok det til middag? Du får vel ikke gjort noe med det uansett? Tviler på at det gjør så mye fra eller til ved oppstart. Det er vel bare å følge instruksen heretter? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2019 Forfatter Skrevet 23. januar 2019 1 minutt siden, laban skrev: Da er det vel sånn, tror du ikke det? Du får vel ikke gjort noe med det uansett? Tviler på at det gjør så mye fra eller til ved oppstart. Det er vel bare å følge instruksen heretter? Jo sikkert det. Får ta det om kvelden i morgen. Ja får følge instruksen herettter. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 23. januar 2019 Forfatter Skrevet 23. januar 2019 Psykiateren trodde jeg fikk sove når jeg tok latuda, hvor lang tid tar det før det virker da? Skulle ta 37 mg i fire dager og så 74 mg,så virker det etter noen dager sa han. Men stemmer det da eller hørte jeg feil? 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. januar 2019 Skrevet 24. januar 2019 6 timer siden, stjernestøv skrev: Psykiateren trodde jeg fikk sove når jeg tok latuda, hvor lang tid tar det før det virker da? Skulle ta 37 mg i fire dager og så 74 mg,så virker det etter noen dager sa han. Men stemmer det da eller hørte jeg feil? Nå har du vel tatt EN dose? Vær nå litt tålmodig, det kan jo hende det tar noen dager før det virker. Hold deg nå til det psykiateren sier og ikke begynn å tulle om du ikke blir trøtt i kveld. Følg planen for en gangs skyld! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, Lillemus skrev: Nå har du vel tatt EN dose? Vær nå litt tålmodig, det kan jo hende det tar noen dager før det virker. Hold deg nå til det psykiateren sier og ikke begynn å tulle om du ikke blir trøtt i kveld. Følg planen for en gangs skyld! Ja skal følge planen, men sov veldig dårlig i natt. Får se hva som skjer... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.