Gå til innhold

Latuda.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det om kvelden man skal ta latuda? Det stod det på resepten. Gjør det noe om jeg tok det til middag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Er det om kvelden man skal ta latuda? Det stod det på resepten. Gjør det noe om jeg tok det til middag?

Aner ikke, men hvorfor ikke følge instruksjonene på resepten?

Anonymkode: a1b17...6f1

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, men hvorfor ikke følge instruksjonene på resepten?

Anonymkode: a1b17...6f1

Så det ikke før etter jeg hadde tatt en tablett. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Er det om kvelden man skal ta latuda? Det stod det på resepten. 

Da er det vel sånn, tror du ikke det?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gjør det noe om jeg tok det til middag?

Du får vel ikke gjort noe med det uansett? Tviler på at det gjør så mye fra eller til ved oppstart. Det er vel bare å følge instruksen heretter?

Skrevet
1 minutt siden, laban skrev:

Da er det vel sånn, tror du ikke det?

Du får vel ikke gjort noe med det uansett? Tviler på at det gjør så mye fra eller til ved oppstart. Det er vel bare å følge instruksen heretter?

Jo sikkert det. Får ta det om kvelden i morgen. Ja får følge instruksen herettter. 

Skrevet

Psykiateren trodde jeg fikk sove når jeg tok latuda, hvor lang tid tar det før det virker da? Skulle ta 37 mg i fire dager og så 74 mg,så virker det etter noen dager sa han. Men stemmer det da eller hørte jeg feil?

Skrevet
6 timer siden, stjernestøv skrev:

Psykiateren trodde jeg fikk sove når jeg tok latuda, hvor lang tid tar det før det virker da? Skulle ta 37 mg i fire dager og så 74 mg,så virker det etter noen dager sa han. Men stemmer det da eller hørte jeg feil?

Nå har du vel tatt EN dose? Vær nå litt tålmodig, det kan jo hende det tar noen dager før det virker. Hold deg nå til det psykiateren sier og ikke begynn å tulle om du ikke blir trøtt i kveld. Følg planen for en gangs skyld!

Skrevet
1 time siden, Lillemus skrev:

Nå har du vel tatt EN dose? Vær nå litt tålmodig, det kan jo hende det tar noen dager før det virker. Hold deg nå til det psykiateren sier og ikke begynn å tulle om du ikke blir trøtt i kveld. Følg planen for en gangs skyld!

Ja skal følge planen, men sov veldig dårlig i natt. Får se hva som skjer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...