Gå til innhold

Når du sier nei til hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

For du tror du ikke fortjener det eller at det bare blir å bry andre . Så drikker du og tenker « jeg trenger hjelp , jeg klarer ikke mer». Så drar du utenbys for å fortelle det til legevakt du ikke kjenner , du drikker enda mer for å vågd . DU forteller ikke du trenger hjelp  , bare gråter , sier du er fortvilet , ikke den samme som før , begynner å krype på golvet , blir redd noen skal gaver deg , voldta deg på venterommet før observasjon , blir hentet av politi Som vil levere deg til pårørende , du vil ikke til vedkommende du tenker h*n ikke forstår deg , du kaster pillene ( du har fått  fordi fastlege  var bekymret )i elva for ikke å spise de opp alle sammen, du vill ikke dø, men ser på trikkeskinnene , du hopper inn i drosje uten penger og ber om gratis tur og hiver mobilen i søpla. Du løper alene i mørket og vet ikke hva du skal gjøre . 

Lurer på hvor syk jeg var? Var ikke meg selv. Kunne legge meg ned på vegen oghåpe noen ville redde meg . Gjemme meg inni en busk , fantasere, ikke kjenne normal samvittighet . Nærpsykose, psykose , adferdsforstyrrelser? 

Anonymkode: 5fa7a...fba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For du tror du ikke fortjener det eller at det bare blir å bry andre . Så drikker du og tenker « jeg trenger hjelp , jeg klarer ikke mer». Så drar du utenbys for å fortelle det til legevakt du ikke kjenner , du drikker enda mer for å vågd . DU forteller ikke du trenger hjelp  , bare gråter , sier du er fortvilet , ikke den samme som før , begynner å krype på golvet , blir redd noen skal gaver deg , voldta deg på venterommet før observasjon , blir hentet av politi Som vil levere deg til pårørende , du vil ikke til vedkommende du tenker h*n ikke forstår deg , du kaster pillene ( du har fått  fordi fastlege  var bekymret )i elva for ikke å spise de opp alle sammen, du vill ikke dø, men ser på trikkeskinnene , du hopper inn i drosje uten penger og ber om gratis tur og hiver mobilen i søpla. Du løper alene i mørket og vet ikke hva du skal gjøre . 

Lurer på hvor syk jeg var? Var ikke meg selv. Kunne legge meg ned på vegen oghåpe noen ville redde meg . Gjemme meg inni en busk , fantasere, ikke kjenne normal samvittighet . Nærpsykose, psykose , adferdsforstyrrelser? 

Vet ikke hva dette er men det høres ut som om du trenger hjelp, håper du får hjelp ❤️ 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres veldig paranoid ut. Har du det bedre i dag?

Anonymkode: 62ea5...215

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...