AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 For du tror du ikke fortjener det eller at det bare blir å bry andre . Så drikker du og tenker « jeg trenger hjelp , jeg klarer ikke mer». Så drar du utenbys for å fortelle det til legevakt du ikke kjenner , du drikker enda mer for å vågd . DU forteller ikke du trenger hjelp , bare gråter , sier du er fortvilet , ikke den samme som før , begynner å krype på golvet , blir redd noen skal gaver deg , voldta deg på venterommet før observasjon , blir hentet av politi Som vil levere deg til pårørende , du vil ikke til vedkommende du tenker h*n ikke forstår deg , du kaster pillene ( du har fått fordi fastlege var bekymret )i elva for ikke å spise de opp alle sammen, du vill ikke dø, men ser på trikkeskinnene , du hopper inn i drosje uten penger og ber om gratis tur og hiver mobilen i søpla. Du løper alene i mørket og vet ikke hva du skal gjøre . Lurer på hvor syk jeg var? Var ikke meg selv. Kunne legge meg ned på vegen oghåpe noen ville redde meg . Gjemme meg inni en busk , fantasere, ikke kjenne normal samvittighet . Nærpsykose, psykose , adferdsforstyrrelser? Anonymkode: 5fa7a...fba 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: For du tror du ikke fortjener det eller at det bare blir å bry andre . Så drikker du og tenker « jeg trenger hjelp , jeg klarer ikke mer». Så drar du utenbys for å fortelle det til legevakt du ikke kjenner , du drikker enda mer for å vågd . DU forteller ikke du trenger hjelp , bare gråter , sier du er fortvilet , ikke den samme som før , begynner å krype på golvet , blir redd noen skal gaver deg , voldta deg på venterommet før observasjon , blir hentet av politi Som vil levere deg til pårørende , du vil ikke til vedkommende du tenker h*n ikke forstår deg , du kaster pillene ( du har fått fordi fastlege var bekymret )i elva for ikke å spise de opp alle sammen, du vill ikke dø, men ser på trikkeskinnene , du hopper inn i drosje uten penger og ber om gratis tur og hiver mobilen i søpla. Du løper alene i mørket og vet ikke hva du skal gjøre . Lurer på hvor syk jeg var? Var ikke meg selv. Kunne legge meg ned på vegen oghåpe noen ville redde meg . Gjemme meg inni en busk , fantasere, ikke kjenne normal samvittighet . Nærpsykose, psykose , adferdsforstyrrelser? Anonymkode: 5fa7a...fba Vet ikke hva dette er men det høres ut som om du trenger hjelp, håper du får hjelp ❤️ 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2019 Skrevet 27. januar 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: For du tror du ikke fortjener det eller at det bare blir å bry andre . Så drikker du og tenker « jeg trenger hjelp , jeg klarer ikke mer». Så drar du utenbys for å fortelle det til legevakt du ikke kjenner , du drikker enda mer for å vågd . DU forteller ikke du trenger hjelp , bare gråter , sier du er fortvilet , ikke den samme som før , begynner å krype på golvet , blir redd noen skal gaver deg , voldta deg på venterommet før observasjon , blir hentet av politi Som vil levere deg til pårørende , du vil ikke til vedkommende du tenker h*n ikke forstår deg , du kaster pillene ( du har fått fordi fastlege var bekymret )i elva for ikke å spise de opp alle sammen, du vill ikke dø, men ser på trikkeskinnene , du hopper inn i drosje uten penger og ber om gratis tur og hiver mobilen i søpla. Du løper alene i mørket og vet ikke hva du skal gjøre . Lurer på hvor syk jeg var? Var ikke meg selv. Kunne legge meg ned på vegen oghåpe noen ville redde meg . Gjemme meg inni en busk , fantasere, ikke kjenne normal samvittighet . Nærpsykose, psykose , adferdsforstyrrelser? Anonymkode: 5fa7a...fba Høres veldig paranoid ut. Har du det bedre i dag? Anonymkode: 62ea5...215 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.