Gå til innhold

Sover jo bedre nå.

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Fionys skrev:

Du må lære deg å stille spørsmål til det legene sier slik at du ikke blir gående å tenke på hvorfor de sa ditten og hvorfor de sa datten. Du skulle spurt hvorfor mener du at jeg er psykotisk så hadde du nok fått et svar på det, det er jo ikke uten grunn at psykiater mener det. 

I tillegg så burde du bruke litt av den energien som du bruker på hva psykiater, sykepleier og legen gjør for at du skal bli bedre, til å tenke litt på hva kan jeg gjøre for at jeg skal få det bedre, hva kan de rundt meg hjemme gjøre. 

Bare ble forvirret og tenkte på dette, men fikk jo svar på hvorfor psykiateren tenker slik i dag. Det er fordi jeg snakket om energier osv. Føler meg roligere nå. 

Jeg skal ta medisinene for å bli bedre. De hjemme kan ikke gjøre noe, de vil ikke jeg skal ta medisiner. Men de forstår ikke, energiene er overvelmende selv om noen av dem er gode. Er fjern og ligger mye, er redd for hva det er med meg. Sykepleieren mente det hørte med til diagnosen min, så da får jeg ta medisiner å se hvordan det går. 

Fortsetter under...

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare ble forvirret og tenkte på dette, men fikk jo svar på hvorfor psykiateren tenker slik i dag. Det er fordi jeg snakket om energier osv. Føler meg roligere nå. 

Jeg skal ta medisinene for å bli bedre. De hjemme kan ikke gjøre noe, de vil ikke jeg skal ta medisiner. Men de forstår ikke, energiene er overvelmende selv om noen av dem er gode. Er fjern og ligger mye, er redd for hva det er med meg. Sykepleieren mente det hørte med til diagnosen min, så da får jeg ta medisiner å se hvordan det går. 

Tenkte mer slike ting som å gå en liten tur, kjøre tur, lage middag i lag, spille et spill i lag, gjøre husarbeid i lag, dra på kafe osv. osv.

Tenkte mer slike ting som å gå en liten tur, kjøre tur, lage middag i lag, spille et spill i lag, gjøre husarbeid i lag, dra på kafe osv. osv.

Ok. Det kan vi muligens gjøre, men ikke gå på cafe..litt mye energier der. Får vente til medisinen virker. 

Kanskje det etter hvert kan bli små pauser fra tanker som omhandler medisiner og sykdom. 

Ja det er jo ikke sikkert det er sykdom, så hvorfor skal jeg fokusere på det? Føler ikke at jeg gjør det heller, dette er en del av min åndelige reise. I går kveld fikk jeg healing fra pleiadene, det er ikke sykdom for jeg fikk jo hjelp. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...