Gå til innhold

kupton kan du svare på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror du jeg har schizoaffektiv? Er den diagnosen rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: f273e...46c

Han skrev ikke at diagnosen stemte, kan jo være bipolar også da.

Skrevet (endret)
19 timer siden, stjernestøv skrev:

Tror du jeg har schizoaffektiv? Er den diagnosen rett?

Jeg har dessverre ikke sykehistorien din i hodet. Hvis du minst en gang har vært manisk, høres schizoaffektiv rimelig ut.

Bipolar er helt sikkert feil diagnose.

Jeg ser en gjenganger i tråden her: En har fortsatt en schizoaffektiv eller bipolar diagnose selv om en ikke har vært manisk/hypoman på meget lang tid. Det er jo målet med behandling at episodene med sykdom skal forsvinne. En person med diabetes har fortsatt diabetes selv om blodsukret har vært godt regulert med medisiner i 30 år.

Endret av kupton
Skrevet
21 minutter siden, kupton skrev:

Jeg har dessverre ikke sykehistorien din i hodet. Hvis du minst en gang har vært manisk, høres schizoaffektiv rimelig ut.

Bipolar er helt sikkert feil diagnose.

Jeg ser en gjenganger i tråden her: En har fortsatt en schizoaffektiv eller bipolar diagnose selv om en ikke har vært manisk/hypoman på meget lang tid. Det er jo målet med behandling at episodene med sykdom skal forsvinne. En person med diabetes har fortsatt diabetes selv om blodsukret har vært godt regulert med medisiner i 30 år.

Ok. Takk for svar. Tar nå medisiner nå og håper det går bra-

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...