stjernestøv Skrevet 28. januar 2019 Skrevet 28. januar 2019 Tror du jeg har schizoaffektiv? Er den diagnosen rett? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. januar 2019 Forfatter Skrevet 28. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: f273e...46c Han skrev ikke at diagnosen stemte, kan jo være bipolar også da. 0 Siter
kupton Skrevet 29. januar 2019 Skrevet 29. januar 2019 (endret) 19 timer siden, stjernestøv skrev: Tror du jeg har schizoaffektiv? Er den diagnosen rett? Jeg har dessverre ikke sykehistorien din i hodet. Hvis du minst en gang har vært manisk, høres schizoaffektiv rimelig ut. Bipolar er helt sikkert feil diagnose. Jeg ser en gjenganger i tråden her: En har fortsatt en schizoaffektiv eller bipolar diagnose selv om en ikke har vært manisk/hypoman på meget lang tid. Det er jo målet med behandling at episodene med sykdom skal forsvinne. En person med diabetes har fortsatt diabetes selv om blodsukret har vært godt regulert med medisiner i 30 år. Endret 29. januar 2019 av kupton 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. januar 2019 Forfatter Skrevet 29. januar 2019 21 minutter siden, kupton skrev: Jeg har dessverre ikke sykehistorien din i hodet. Hvis du minst en gang har vært manisk, høres schizoaffektiv rimelig ut. Bipolar er helt sikkert feil diagnose. Jeg ser en gjenganger i tråden her: En har fortsatt en schizoaffektiv eller bipolar diagnose selv om en ikke har vært manisk/hypoman på meget lang tid. Det er jo målet med behandling at episodene med sykdom skal forsvinne. En person med diabetes har fortsatt diabetes selv om blodsukret har vært godt regulert med medisiner i 30 år. Ok. Takk for svar. Tar nå medisiner nå og håper det går bra- 4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.