Gå til innhold

Samboer er dårlig hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hn bare ligger på sofaen nesten hele tiden. Som regel veldig slapp fysisk, ofte hodepine, og andre fysiske ting. Jeg er veldig bekymra og hater dette, har pågått i årevis. Hn er bipolar 2, og sliter ofte med angst og perioder med dype depresjoner. Jeg er veldig redd hn er alvorlig fysisk syk, blodprøver for et halvt år siden var ok, tok nye blodprøver i dag. Hn er medisinert for lavt stoffskifte.

Selv sliter jeg med alvorlig angst og depresjon. Siste par månedene har jeg også begynt å ligge på sofaen hele tiden. Jeg har ikke sosialt nettverk og er ufør. Jeg blir deprimert og får sterk angst/bekymring og blir lammet i livet.

Han blir innlagt om noen måneder. Har behandler som vet om dette, går på mange medisiner.

Jeg har ingen å prate med om dette, utenom egen behandler. Blir snart sprø av situasjonen, er livredd for å miste hn til sykdom. Blir påmint dette hver dag da hn her hjemme bare ligger og klarer på ting som plager hn. Jeg reagerer med redsel men må holde det meste inni meg.

Hva gjør jeg. Kommer snart til å tippe selv. Dette er en forferdelig situasjon for meg og han. 

Anonymkode: 424bd...647

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kanskje ikke så gunstig at dere bor sammen? Tungsinn og andre symptomer på sykdom kan være smittsomt. 

Anonymkode: 1591b...238

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje ikke så gunstig at dere bor sammen? Tungsinn og andre symptomer på sykdom kan være smittsomt. 

Anonymkode: 1591b...238

Har tenkt på det, men kanskje innleggelsen hns vil hjelpe. Vanskelig å flytte fra noen som har det sånn. Har selv problemer med å flytte fra. Hn blir borte en god stund. Kanskje det hjelper. Akkurat nå føles det håpløst. Vil ha et normalt forhold. Blir psyk av slik det er nå. 

Anonymkode: 424bd...647

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...