Gjest coko Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Vet det står utenpå hva den inneholder, men jeg har ikke sånn veldig peiling på sånt...lurer bare på om 2 sånne sjokolader er fetende å spise mye av?? Hva innholder de av kalorier i forhold til en snickers f.eks?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 En nutrilett-sjokolade inneholder 210 kalorier. Skal liksom fungere som en måltidserstatter for f.eks. frokost eller lunsj. Skal den erstatte middag blir det litt lite med kun èn. Men hvis du tenker på som snop må jeg bare si med en gang, hvis ikke du har smakt de ennå - de er ikke gode! Selvsagt kan det hende DU liker dem, så det er jo bare til å prøve, de inneholder bare en tredjedel av kalori-innholdet til f.eks. en snickers. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 En nutrilett-sjokolade inneholder 210 kalorier. Skal liksom fungere som en måltidserstatter for f.eks. frokost eller lunsj. Skal den erstatte middag blir det litt lite med kun èn. Men hvis du tenker på som snop må jeg bare si med en gang, hvis ikke du har smakt de ennå - de er ikke gode! Selvsagt kan det hende DU liker dem, så det er jo bare til å prøve, de inneholder bare en tredjedel av kalori-innholdet til f.eks. en snickers. Den med peanøtt er god! *smatter* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.