Gjest elina777 Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Er på irsk pub og mann etter mann med kulemage passerer bordet vårt. de er en påminnelse fra Gud om at jeg skal dø av tarmkreft om jeg har mage selv for det sa tegnene på flyet hjem fra Tyrkia i 2012 legen sa sånt er psykotiske tanker kanskje er det? Men de stopper ikke å komme selv om jeg åpner for muligheten til at det er sykdom som spiller meg et puss hvordan få de vekk???? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Tar du dine medisiner? Anonymkode: cd8dd...7dc 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tar du dine medisiner? Anonymkode: cd8dd...7dc Det gjør jeg... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 6 minutter siden, elina777 skrev: Er på irsk pub og mann etter mann med kulemage passerer bordet vårt. de er en påminnelse fra Gud om at jeg skal dø av tarmkreft om jeg har mage selv for det sa tegnene på flyet hjem fra Tyrkia i 2012 legen sa sånt er psykotiske tanker kanskje er det? Men de stopper ikke å komme selv om jeg åpner for muligheten til at det er sykdom som spiller meg et puss hvordan få de vekk???? Ikke kanskje, det er psykotiske tanker. Medisiner kan hjelpe. Anonymkode: aa41b...9c3 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Jeg tar 100 mg xeplion i mnd nå kom en chubby gutt med litt man boobs det var et tegn på at jeg kan få brystkreft også jeg er sikker på jeg kunne levd et konstruktivt liv uten skremme tegn fra Gud, men han har blitt en overbeskyttende far 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Før jeg visste det var en Gud på flyet i 2012 levde jeg på cheeseburgere og tenkte ikke over konsekvensene, derfor grep Han inn. Han prøver redde meg 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 Dette er så slitsomt at jeg bare må gå hjem 0 Siter
Bergogdal Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke kanskje, det er psykotiske tanker. Medisiner kan hjelpe. Anonymkode: aa41b...9c3 Hold fast i tanken om at det er sykdommen som spiller deg et puss eller ti. Hvis du tror på tankene er de psykotiske, hvis du ikke tror på dem er det tvangstanker. 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 2. februar 2019 Skrevet 2. februar 2019 26 minutter siden, Bergogdal skrev: Hold fast i tanken om at det er sykdommen som spiller deg et puss eller ti. Hvis du tror på tankene er de psykotiske, hvis du ikke tror på dem er det tvangstanker. Hjelper ikke antidepressiva mot tvangstanker? Fontex skapte slike forestillinger hos meg 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. februar 2019 Skrevet 3. februar 2019 18 timer siden, elina777 skrev: Er på irsk pub og mann etter mann med kulemage passerer bordet vårt. de er en påminnelse fra Gud om at jeg skal dø av tarmkreft om jeg har mage selv for det sa tegnene på flyet hjem fra Tyrkia i 2012 legen sa sånt er psykotiske tanker kanskje er det? Men de stopper ikke å komme selv om jeg åpner for muligheten til at det er sykdom som spiller meg et puss hvordan få de vekk???? Noe må man leve med. 0 Siter
ISW Skrevet 3. februar 2019 Skrevet 3. februar 2019 Jeg tror ikke man skal legge så stor vekt på tanker. Man tenker mye rart, men man trenger ikke reflektere over det. La bare de rare tankene være der og gå videre med det du gjorde før tankene kom. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 Skrevet 3. februar 2019 Jeg hadde lignende tanker. Min samboer var jeg redd for, så jeg trodde Satan implanterte en tanke i hodet mitt som sa "gud jeg vil du gir samboeren min kreft". Så så jeg tegn om att gud var enig, så jeg måtte drastisk til verks og spise noe jeg spydde av som straff... Hele tiden fikk jeg sånne dritt-tanker implantert, og gud gadd ikke hjelpe. Zyprexa hjalp da. En annen ting som virker er sosial omgang. Hvis man føler seg trygg på de man er sammen med. Det gjør att man kan glemme seg og sitt hodet en stakket stund, hvis man har medisiner på bunn. Anonymkode: aa5da...10a 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 3. februar 2019 Skrevet 3. februar 2019 Jeg endte med å ta en zyprexa. Fikk sånn kaos i hodet, dødssliten i hjernen etter besøk hos koselig familie, selv om tankene fra igår er mindre siden jeg er ute fra puben. Håper akineton jeg tok samtidig hjelper mot bivirkningene 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 3. februar 2019 Skrevet 3. februar 2019 Hodet føles bedre allerede, kort tid etter jeg tok zyprexa 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2019 Skrevet 3. februar 2019 7 minutter siden, elina777 skrev: Hodet føles bedre allerede, kort tid etter jeg tok zyprexa Bra Anonymkode: cd8dd...7dc 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.