Gå til innhold

Hvordan bli kvitt psykotiske tanker?

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

Er på irsk pub og mann etter mann med kulemage passerer bordet vårt.

de er en påminnelse fra Gud om at jeg skal dø av tarmkreft om jeg har mage selv

for det sa tegnene på flyet hjem fra Tyrkia i 2012

legen sa sånt er psykotiske tanker 

kanskje er det? Men de stopper ikke å komme selv om jeg åpner for muligheten til at det er sykdom som spiller meg et puss

hvordan få de vekk???? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar du dine medisiner?

Anonymkode: cd8dd...7dc

Gjest elina777
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du dine medisiner?

Det gjør jeg...

Skrevet
6 minutter siden, elina777 skrev:

kanskje er det? Men de stopper ikke å komme selv om jeg åpner for muligheten til at det er sykdom som spiller meg et puss

hvordan få de vekk???? 

Ikke kanskje, det er psykotiske tanker. Medisiner kan hjelpe.

Anonymkode: aa41b...9c3

Gjest elina777
Skrevet

Jeg tar 100 mg xeplion i mnd

nå kom en chubby gutt med litt man boobs

det var et tegn på at jeg kan få brystkreft også

jeg er sikker på jeg kunne levd et konstruktivt liv uten skremme tegn fra Gud, men han har blitt en overbeskyttende far

Gjest elina777
Skrevet

Før jeg visste det var en Gud på flyet i 2012 levde jeg på cheeseburgere og tenkte ikke over konsekvensene, derfor grep Han inn. Han prøver redde meg

Gjest elina777
Skrevet

Dette er så slitsomt at jeg bare må gå hjem

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke kanskje, det er psykotiske tanker. Medisiner kan hjelpe.

Anonymkode: aa41b...9c3

Hold fast i tanken om at det er sykdommen som spiller deg et puss eller ti. Hvis du tror på tankene er de psykotiske, hvis du ikke tror på dem er det tvangstanker.

Gjest elina777
Skrevet
26 minutter siden, Bergogdal skrev:

Hold fast i tanken om at det er sykdommen som spiller deg et puss eller ti. Hvis du tror på tankene er de psykotiske, hvis du ikke tror på dem er det tvangstanker.

Hjelper ikke antidepressiva mot tvangstanker? Fontex skapte slike forestillinger hos meg

Skrevet
18 timer siden, elina777 skrev:

hvordan få de vekk???? 

Noe må man leve med. 

Skrevet

Jeg tror ikke man skal legge så stor vekt på tanker. Man tenker mye rart, men man trenger ikke reflektere over det. La bare de rare tankene være der og gå videre med det du gjorde før tankene kom.

Skrevet

Jeg hadde lignende tanker. Min samboer var jeg redd for, så jeg trodde Satan implanterte en tanke i hodet mitt som sa  "gud jeg vil du gir samboeren min kreft". Så så jeg tegn om att gud var enig, så jeg måtte drastisk til verks og spise noe jeg spydde av som straff... Hele tiden fikk jeg sånne dritt-tanker implantert, og gud gadd ikke hjelpe. Zyprexa hjalp da.

En annen ting som virker er sosial omgang. Hvis man føler seg trygg på de man er sammen med. Det gjør att man kan glemme seg og sitt hodet en stakket stund, hvis man har medisiner på bunn.

Anonymkode: aa5da...10a

Gjest elina777
Skrevet

Jeg endte med å ta en zyprexa. Fikk sånn kaos i hodet, dødssliten i hjernen etter besøk hos koselig familie, selv om tankene fra igår er mindre siden jeg er ute fra puben. Håper akineton jeg tok samtidig hjelper mot bivirkningene

Gjest elina777
Skrevet

Hodet føles bedre allerede, kort tid etter jeg tok zyprexa

Skrevet
7 minutter siden, elina777 skrev:

Hodet føles bedre allerede, kort tid etter jeg tok zyprexa

Bra :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...