Gå til innhold

Desperat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit hvem jeg kan ta kontakt med når det ikke finnes hjelpa eg trenger i nærmiljøet? Har angstplager, depresjon, mange traumer og sliter ift andre mennesker (tillitsproblemer) Og har det veldig vondt hver dag. Legen vil ikkje henvise meg videre. Er det klinikker eller fagpersoner jeg kan maile/ringe og har dere noen å anbefale? 

Anonymkode: b9622...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som veit hvem jeg kan ta kontakt med når det ikke finnes hjelpa eg trenger i nærmiljøet? Har angstplager, depresjon, mange traumer og sliter ift andre mennesker (tillitsproblemer) Og har det veldig vondt hver dag. Legen vil ikkje henvise meg videre. Er det klinikker eller fagpersoner jeg kan maile/ringe og har dere noen å anbefale? 

Bytte fastlege?

Skrevet

Du kan gå til psykiatriske tilbud i kommunen. Du trenger ingen henvisning. Bytt fastlege når han ikke tar deg alvor. Hvorfor vil han ikke henvise deg?

Skrevet

Ville absolutt vurdert å bytte fastlege. At denne ikke vil henvise med det du sliter med er svært kritikkverdig i mine øyne. 

Ellers støtter jeg det med kommunepsykiatrien. Du søker tildelisngskontoret, og vil antakelig bli kalt inn til en samtale der for å diskutere hva du ønsker og trenger. Så vil de fatte et vedtak på grunnlag av det. Dessverre er jeg usikker på hvor du får tak i riktig søknadsskjema, men henvender du deg til kommunen burde de kunne skaffe deg det.

Skrevet
1 time siden, FjellOgDalar skrev:

Ville absolutt vurdert å bytte fastlege. At denne ikke vil henvise med det du sliter med er svært kritikkverdig i mine øyne. 

Ellers støtter jeg det med kommunepsykiatrien. Du søker tildelisngskontoret, og vil antakelig bli kalt inn til en samtale der for å diskutere hva du ønsker og trenger. Så vil de fatte et vedtak på grunnlag av det. Dessverre er jeg usikker på hvor du får tak i riktig søknadsskjema, men henvender du deg til kommunen burde de kunne skaffe deg det.

Ok, visste ikke det, takk for tipset. 

Skrevet
2 timer siden, Betti 11 skrev:

Du kan gå til psykiatriske tilbud i kommunen. Du trenger ingen henvisning. Bytt fastlege når han ikke tar deg alvor. Hvorfor vil han ikke henvise deg?

Vet ikke, skal bytte fastlege, kommer ingen vei med han. 

Skrevet
3 timer siden, Lillemus skrev:

Bytte fastlege?

Vurderer det sterkt. 

Skrevet
6 timer siden, FjellOgDalar skrev:

I min kommune trenger du ikke gå til tildelingskontoret. På kommunens nettside står mer informasjon. Enten ringer du eller skriv en e mail.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...