Gå til innhold

Hjelp! Alle innleggene mine kommer flere ganger!


gyrken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest webmaster, tilsyn

Har forsøkt å rydde opp etter deg etter beste evne! Håper ikke andres innlegg har gått med i dragsuget.

Jeg vet ikke hvorfor dette skjedde, men antar at feilen må være hos "deg" siden vi, såvidt jeg har sett, ikke har hatt andre brukere med tilsvarende problem i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å rydde opp etter deg etter beste evne! Håper ikke andres innlegg har gått med i dragsuget.

Jeg vet ikke hvorfor dette skjedde, men antar at feilen må være hos "deg" siden vi, såvidt jeg har sett, ikke har hatt andre brukere med tilsvarende problem i dag.

"ikke har hatt andre brukere med tilsvarende problem i dag"

Jeg har jo også skrevet indlæg med samme problem, så flere end gyrken oplever dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster, tilsyn

"ikke har hatt andre brukere med tilsvarende problem i dag"

Jeg har jo også skrevet indlæg med samme problem, så flere end gyrken oplever dette.

Jeg forsto ditt innlegg som at du postet 2 ganger fordi det så ut som om det ikke ble postet første gangen. Misforsto jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsto ditt innlegg som at du postet 2 ganger fordi det så ut som om det ikke ble postet første gangen. Misforsto jeg?

Hei Webmaster,

Det har (også) oppstått et problem i venstre frame (oversikten over tråden), og som ikke alltid oppdateres etter man har postet et innlegg.

Før ble alltid BEGGE "hovedframene" (tråd-oversikt og nytt innlegg) vist, men nå later det til at tråd-oversikten noen ganger hentes fra cache (eller serveren sender ut en eldre versjon). Som sagt, det "mystiske" er at det ikke alltid skjer.

===

Et annet problem (den siste uken) har vært at "Nye innlegg til deg" har resultert i en blank frame. Dvs - framen blir aldri ferdig nedlastet, og når man så trykker på en annen lenke for å "komme videre" tegnes scroll-bar (men aldri listen over nye innlegg). Også dette skjer bare av og til.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Webmaster,

Det har (også) oppstått et problem i venstre frame (oversikten over tråden), og som ikke alltid oppdateres etter man har postet et innlegg.

Før ble alltid BEGGE "hovedframene" (tråd-oversikt og nytt innlegg) vist, men nå later det til at tråd-oversikten noen ganger hentes fra cache (eller serveren sender ut en eldre versjon). Som sagt, det "mystiske" er at det ikke alltid skjer.

===

Et annet problem (den siste uken) har vært at "Nye innlegg til deg" har resultert i en blank frame. Dvs - framen blir aldri ferdig nedlastet, og når man så trykker på en annen lenke for å "komme videre" tegnes scroll-bar (men aldri listen over nye innlegg). Også dette skjer bare av og til.

Med vennlig hilsen

Har neppe med DOL å gjera. Høyrast ut som du brukar MSIE 6.0 Den er buggy.

Hadde slike problemer før, men det har blitt betre etter at eg har lasta ned og installert alle oppdateringane frå http://windowsupdate.microsoft.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forsto ditt innlegg som at du postet 2 ganger fordi det så ut som om det ikke ble postet første gangen. Misforsto jeg?

Jeg trykker _kun_ 1 gang på send

Vh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har neppe med DOL å gjera. Høyrast ut som du brukar MSIE 6.0 Den er buggy.

Hadde slike problemer før, men det har blitt betre etter at eg har lasta ned og installert alle oppdateringane frå http://windowsupdate.microsoft.com

Hei,

Nei - ALT (!) er oppdatert, men ja, det dreier seg om MSIE 6.0....

Takk likevel! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Webmaster,

Det har (også) oppstått et problem i venstre frame (oversikten over tråden), og som ikke alltid oppdateres etter man har postet et innlegg.

Før ble alltid BEGGE "hovedframene" (tråd-oversikt og nytt innlegg) vist, men nå later det til at tråd-oversikten noen ganger hentes fra cache (eller serveren sender ut en eldre versjon). Som sagt, det "mystiske" er at det ikke alltid skjer.

===

Et annet problem (den siste uken) har vært at "Nye innlegg til deg" har resultert i en blank frame. Dvs - framen blir aldri ferdig nedlastet, og når man så trykker på en annen lenke for å "komme videre" tegnes scroll-bar (men aldri listen over nye innlegg). Også dette skjer bare av og til.

Med vennlig hilsen

Det andre problemet ditt...samme som mitt det da.. http://forum.doktoronline.no/mp/article?_cmd=show&id=1045669

Har ikke fått no fornuftig svar nedi her ennå, sjøl om jeg har spurt et par ganger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å rydde opp etter deg etter beste evne! Håper ikke andres innlegg har gått med i dragsuget.

Jeg vet ikke hvorfor dette skjedde, men antar at feilen må være hos "deg" siden vi, såvidt jeg har sett, ikke har hatt andre brukere med tilsvarende problem i dag.

Nå går det bra de fleste gangene, men innimellom kommer det fremdeles to like innlegg. Jeg har ingen problemer på andre nettsider, så det er jo veldig rart da.. Noe jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å rydde opp etter deg etter beste evne! Håper ikke andres innlegg har gått med i dragsuget.

Jeg vet ikke hvorfor dette skjedde, men antar at feilen må være hos "deg" siden vi, såvidt jeg har sett, ikke har hatt andre brukere med tilsvarende problem i dag.

Nå går det bra de fleste gangene, men innimellom kommer det fremdeles to like innlegg. Jeg har ingen problemer på andre nettsider, så det er jo veldig rart da.. Noe jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forsøkt å rydde opp etter deg etter beste evne! Håper ikke andres innlegg har gått med i dragsuget.

Jeg vet ikke hvorfor dette skjedde, men antar at feilen må være hos "deg" siden vi, såvidt jeg har sett, ikke har hatt andre brukere med tilsvarende problem i dag.

Nå går det bra de fleste gangene, men innimellom kommer det fremdeles to like innlegg. Jeg har ingen problemer på andre nettsider, så det er jo veldig rart da.. Noe jeg kan gjøre med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

landsbyidioten

Nå går det bra de fleste gangene, men innimellom kommer det fremdeles to like innlegg. Jeg har ingen problemer på andre nettsider, så det er jo veldig rart da.. Noe jeg kan gjøre med det?

Litt festlig dette her. Gjør du det med vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt festlig dette her. Gjør du det med vilje?

Nei! :-( Fremstår jo som den amatøren her.. Tør snart ikke skrive mer, jeg.

*gråte en skvett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! :-( Fremstår jo som den amatøren her.. Tør snart ikke skrive mer, jeg.

*gråte en skvett*

Det gjør ingen ting, vi får ikke nok av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei! :-( Fremstår jo som den amatøren her.. Tør snart ikke skrive mer, jeg.

*gråte en skvett*

Det gjør ingen ting, vi får ikke nok av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...