AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 Jeg er som sagt en rusmisbruker, ruser meg på alt fra benzo til heroin/morfin iv, psykiatrien og TSB sier att hodet mitt ikke tåler så mye mer pga. psykoser ol. Den siste tiden har jeg vært så paranoid for att folk skal drepe meg, har fått legevakta hjem på besøk pga av ekstrem paranoide tanker, har vært ruset som sagt. Har datet en person i det siste også, denne personen satte på psykopat filmer på tv'n som inkluderer mye drap, da tenker jeg med en gang att denne personen gir meg denne beskjeden om å drepe meg, via en film,det ender med att jeg ikke møter denne personen mer for jeg tenker hu/han skal drepe meg. Tankene mine er veldig negativ og overbevisende, isolerer meg for omverden, livet føles dødt ut, hva er vitsen, ser ingen glede hverdagslig ting. Jeg går på 400mg seroquel også, noe som gjør meg helt flat og apatisk også, men tror ikke det er det verste, må uansett slutte på medisin for å kjenne hvordan hodet egentlig er. Det er vanskelig å skille tanker, det er bare ett dypt svart hull med mye kaos i. Noen som har fått det bedre etter å ha sluttet med seroquel? Anonymkode: ba2a8...5be 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er som sagt en rusmisbruker, ruser meg på alt fra benzo til heroin/morfin iv, psykiatrien og TSB sier att hodet mitt ikke tåler så mye mer pga. psykoser ol. Den siste tiden har jeg vært så paranoid for att folk skal drepe meg, har fått legevakta hjem på besøk pga av ekstrem paranoide tanker, har vært ruset som sagt. Har datet en person i det siste også, denne personen satte på psykopat filmer på tv'n som inkluderer mye drap, da tenker jeg med en gang att denne personen gir meg denne beskjeden om å drepe meg, via en film,det ender med att jeg ikke møter denne personen mer for jeg tenker hu/han skal drepe meg. Tankene mine er veldig negativ og overbevisende, isolerer meg for omverden, livet føles dødt ut, hva er vitsen, ser ingen glede hverdagslig ting. Jeg går på 400mg seroquel også, noe som gjør meg helt flat og apatisk også, men tror ikke det er det verste, må uansett slutte på medisin for å kjenne hvordan hodet egentlig er. Det er vanskelig å skille tanker, det er bare ett dypt svart hull med mye kaos i. Noen som har fått det bedre etter å ha sluttet med seroquel? Anonymkode: ba2a8...5be Dette har jo med mye mer å gjøre enn å slutte med seroquel, du trenger hjelpe til å slutte å ruse deg. Håper du får det ❤️ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 Mye er nokk rusrelatert,,Takk for svaret <3, jeg skal snart i behandling. Anonymkode: ba2a8...5be 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7. februar 2019 Skrevet 7. februar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mye er nokk rusrelatert,,Takk for svaret <3, jeg skal snart i behandling. Anonymkode: ba2a8...5be Ok. Det er bra du skal til behandling, det høres fryktelig slitsomt ut det du baler med. Masse lykke til ❤️ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.