AnonymBruker Skrevet 14. februar 2019 Skrevet 14. februar 2019 Jeg tar brintellix 10 mg om morgenen,men jeg er så deprimert og i dag feks hvor jeg var i møte med PPT og lærere om min datter måtte jeg ta meg skikkelig sammen, men på vei hjem knakk jeg sammen. Jeg er så utslitt og går inn i dyp depresjon og tankene om å forlate denne verden blir sterkere og sterkere. Så jeg lurer på om jeg kan ta 1 tablett til av brintellix? Anonymkode: d306d...319 0 Siter
emilie321 Skrevet 14. februar 2019 Skrevet 14. februar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar brintellix 10 mg om morgenen,men jeg er så deprimert og i dag feks hvor jeg var i møte med PPT og lærere om min datter måtte jeg ta meg skikkelig sammen, men på vei hjem knakk jeg sammen. Jeg er så utslitt og går inn i dyp depresjon og tankene om å forlate denne verden blir sterkere og sterkere. Så jeg lurer på om jeg kan ta 1 tablett til av brintellix? Anonymkode: d306d...319 Jeg ville ikke tatt mer enn det legen har forskrevet. Kan du ikke ringe legen i morgen? 0 Siter
kupton Skrevet 14. februar 2019 Skrevet 14. februar 2019 Du må snakke med legen, men svært mange tar 20 mg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.