Villanda Skrevet 16. februar 2019 Skrevet 16. februar 2019 (endret) i korridoren (på POLIklinikken). Kan jeg bare rope: "Hei du, er du villig til å dosere Lamictal til serumkonsentrasjon er over 20, selv om det kan kreve en dose på 900 mg?" For 600 mg og 15 mmol/l eller hva det nå var denne måleenheter, har jeg fortsatt ikke godt nok veigrep. KANSKJE bedre enn før, for alle ikke like langt ut, men høvet ikke om det kommer av medisiner eller raskt oppstart med annen behandling Endret 16. februar 2019 av Villanda 0 Siter
Villanda Skrevet 16. februar 2019 Forfatter Skrevet 16. februar 2019 46 minutter siden, Villanda skrev: i korridoren (på POLIklinikken). Kan jeg bare rope: "Hei du, er du villig til å dosere Lamictal til serumkonsentrasjon er over 20, selv om det kan kreve en dose på 900 mg?" For 600 mg og 15 mmol/l eller hva det nå var denne måleenheter, har jeg fortsatt ikke godt nok veigrep. KANSKJE bedre enn før, for alle ikke like langt ut, men høvet ikke om det kommer av medisiner eller raskt oppstart med annen behandling Uff. Her var det mye skrivefeil. Ivrig autokorrektur, og sløv manuellkorektur. 0 Siter
Villanda Skrevet 16. februar 2019 Forfatter Skrevet 16. februar 2019 45 minutter siden, kupton skrev: Det kan du 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: ?? Anonymkode: 9cb7d...7c0 Hva lurer du på? 0 Siter
Villanda Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Skrevet 18. februar 2019 På 16.2.2019 den 23.05, kupton skrev: Det kan du 🙂 Seriøst? Det ville vel virke manipulerende? Spurte i stedet sykepleier om hun kjente noen som kunne tenkes å være villig. Hun nevnte en hun skulle spørre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.