AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 Har fått en vridning i nakken, og har så utrolig vondt... Har mye angst fra før, og blir dessverre alltid mer redd når jeg er «syk/skadet» Nakken er så vond at jeg ikke får sove, prøvde å hvile litt i sted. Har tatt Ibux og Paracet. Vurderer nå å ta enten Sobril, vival, Truxal el Quetiapin. Lenge siden jeg har brukt noe av disse tabl, men jeg trenger å sove i natt. Jeg husker ikke hvilke tabl jeg blir mest trett av 🙄 Jaja, et lite syteinnlegg fra meg på en stille søndagskveld 😥 - Maiken Anonymkode: 010e8...d44 0 Siter
stjernestøv Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått en vridning i nakken, og har så utrolig vondt... Har mye angst fra før, og blir dessverre alltid mer redd når jeg er «syk/skadet» Nakken er så vond at jeg ikke får sove, prøvde å hvile litt i sted. Har tatt Ibux og Paracet. Vurderer nå å ta enten Sobril, vival, Truxal el Quetiapin. Lenge siden jeg har brukt noe av disse tabl, men jeg trenger å sove i natt. Jeg husker ikke hvilke tabl jeg blir mest trett av 🙄 Jaja, et lite syteinnlegg fra meg på en stille søndagskveld 😥 - Maiken Anonymkode: 010e8...d44 Jeg blander seroquel og truxal for tiden, og tar noen ganger vival i tilegg. 0 Siter
Betti 11 Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har fått en vridning i nakken, og har så utrolig vondt... Har mye angst fra før, og blir dessverre alltid mer redd når jeg er «syk/skadet» Nakken er så vond at jeg ikke får sove, prøvde å hvile litt i sted. Har tatt Ibux og Paracet. Vurderer nå å ta enten Sobril, vival, Truxal el Quetiapin. Lenge siden jeg har brukt noe av disse tabl, men jeg trenger å sove i natt. Jeg husker ikke hvilke tabl jeg blir mest trett av 🙄 Jaja, et lite syteinnlegg fra meg på en stille søndagskveld 😥 - Maiken Anonymkode: 010e8...d44 Jeg har ikke så mye peiling på medisin, men jeg bytter pute og ta sobril. Har nakkevondt óg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 Det var nok puten sin feil... Har sovet med ny pute i to netter nå. - Maiken Anonymkode: 010e8...d44 0 Siter
Betti 11 Skrevet 17. februar 2019 Skrevet 17. februar 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var nok puten sin feil... Har sovet med ny pute i to netter nå. - Maiken Anonymkode: 010e8...d44 Så synd. Jeg føler med deg. Godt bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.