Gjest Anbr42 Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 10 timer siden, cathlin skrev: Det finnes det ingen holdepunkter for. Jeg syns det er mer interessant å se på gruppen som påstår dette, nemlig konservative, middelaldrende og noe overvektige menn som gjerne bor i grisgrendte strøk. Tror jeg skjønte nå at det du skriver her bare er tøys, og med en hensikt. Du svarer med fordomsfulle og generaliserende ytringer for å understreke et poeng, nemlig at man ikke bør komme med fordomsfulle og generaliserende ytringer... fordi det virker så dumt!? Tar litt tid noen ganger... hehe 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 (endret) Eller nå ble jeg usikker. Men samma det. Endret 20. februar 2019 av Anbr42 0 Siter
slabbedask Skrevet 20. februar 2019 Skrevet 20. februar 2019 11 timer siden, Anbr42 skrev: Tror jeg skjønte nå at det du skriver her bare er tøys, og med en hensikt. Du svarer med fordomsfulle og generaliserende ytringer for å understreke et poeng, nemlig at man ikke bør komme med fordomsfulle og generaliserende ytringer... fordi det virker så dumt!? Sånn var det nok ja. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 21. februar 2019 Skrevet 21. februar 2019 På 19.2.2019 den 10.33, Anbr42 skrev: Ja, ikke sant? Det er nok formålet hennes også, men det er vanskelig å forstå hvorfor. Jeg husker at jeg for noen år siden diskuterte med noen her inne som var i overkant politisk korrekte om hun kunne være en god mor, eller ikke. På det tidspunktet var hun nemlig småbarnsmor. Hun kan muligens ha noen positive mors-egensksaper, men når hun har valgt å se slik ut synes jeg det er vanskelig å tro... Det kan godt hende hun er en god mor. Det vil jeg ikke mene noe om, men jeg tror folk som går så langt i å modifisere kroppen har noen "issues". Jeg regner med de får anerkjennelse og blir kjendiser i et smalt miljø. Ikke helt ulikt ekstreme bodybuildere og anorektikere som får en egen oppfatning av hva som er fint. Det må være slitsomt å alltid stikke seg ut sånn. 0 Siter
Trine Skrevet 21. februar 2019 Skrevet 21. februar 2019 På 19.2.2019 den 18.48, cathlin skrev: Det finnes det ingen holdepunkter for. Jeg syns det er mer interessant å se på gruppen som påstår dette, nemlig konservative, middelaldrende og noe overvektige menn som gjerne bor i grisgrendte strøk. Hahaha, nå flira jeg så bikkja titta dumt på meg 😂 Fantastisk kommentar. 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. februar 2019 Skrevet 22. februar 2019 På 21.2.2019 den 8.12, Gargamel skrev: Det kan godt hende hun er en god mor. Det vil jeg ikke mene noe om, men jeg tror folk som går så langt i å modifisere kroppen har noen "issues". Jeg regner med de får anerkjennelse og blir kjendiser i et smalt miljø. Ikke helt ulikt ekstreme bodybuildere og anorektikere som får en egen oppfatning av hva som er fint. Det må være slitsomt å alltid stikke seg ut sånn. Selvsagt er hun ingen god mor. En person som er så ekstremt dårlig rollemodell som det der, kan aldri vli en god mor. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 22. februar 2019 Skrevet 22. februar 2019 Akkurat nå, Nicklusheletida skrev: Selvsagt er hun ingen god mor. En person som er så ekstremt dårlig rollemodell som det der, kan aldri bli en god mor. 0 Siter
Stormwind Skrevet 22. februar 2019 Skrevet 22. februar 2019 Jeg tror ikke det har med psykiske lidelser, jeg tror heller det har med personligheten å gjøre. Noen liker å ta mer sjanser, drive med basehopp, å ha en litt villere livsstil, mens andre er mer konservative, kler seg korrekt osv. Noen synes det er fint med tatoveringer, andre synes ikke det. 1 Siter
cathlin Skrevet 22. februar 2019 Skrevet 22. februar 2019 På 21.02.2019 den 10.27, Trine skrev: Hahaha, nå flira jeg så bikkja titta dumt på meg 😂 Fantastisk kommentar. 🐶 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.