smurf78 Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 trener aerobic og styrke 3-4 ganger i uka i hensikt å forbrenne fett. Det sies at man ikke forbrenner fett før etter 45 minutter, og en vanlig aerobictime er på 60 min... (de siste 15 minuttene er nedtrapping og uttøying). Er alle timene i uka bortkastet da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Dette er en myte. Man forbrenner fett fra første stund. Det er derfor man sier at man kan dele treningsøktene opp. Det anbefales å gå en halvtimes tur hver dag, men den kan deles inn i 2 x 15 min. hvis man vil det. Det samme gjelder trening. Jeg har nylig kjøpt en bok som heter "Alt om frettforbrenning" av Fredrik Paulun som jeg kjøpte i Bokklubben Livsglede. Der står alt om fetteforbrenning og forfatteren er magister i ernæringslære fra Stockholms universitet. Du får kanskje kjøpt den i bokhandelen også. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.