AnonymBruker Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Har de siste månedene vært så sulten. Vet jeg må ned i vekt, men greier det bare ikke. Er det vanlig å bli mer sulten med ustabil psyke? Jeg kan begynne en dag med gode forsetter og lage meg sunn frokost. Så blir jeg bare mer sulten utover dagen, særlig på søtt, og særlig på kvelden. Greier ikke å la være. Eller er det Kvetiapinen sin skyld? Tar 300 mg depot. Anonymkode: b7801...bf4 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Jeg hadde sånt søtsug på seroquel (samme medisin) at jeg spiste og spydde tre ganger daglig, så det er nok den 0 Siter
emilie321 Skrevet 18. februar 2019 Skrevet 18. februar 2019 Jeg fikk en vanvittig oksehunger på 300 mg quetiapin , måtte bare gå ned til 100 mg. Er nok ennå mer sulten enn normalt, men takler det bedre nå. For lite søvn er også ofte ødeleggende for vekta. Jeg har langt mindre kontroll over maten i dårligere perioder, regner med at det er ganske vanlig. 0 Siter
yellow ledbetter Skrevet 19. februar 2019 Skrevet 19. februar 2019 Det er en vanlig bivirkning med den medisinen. Vet ikke om det er sånt som går over etter hvert, siden jeg aldri har brukt det selv. Men når du vet hvorfor, så klarer du kanskje å håndtere det? Ellers er vel overspising et problem for mange når de har det vanskelig psykisk, både ved angst og depresjon. Eller motsatt problem, å ikke orke å spise. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.