Gå til innhold

Husker dere Big Brother TV Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Thebutterfly
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jepp hehe og sprøtt :D 

Så mye på Oprah da jeg hadde baby begge gangene ;) 

Grusomme saker dette her: Huff . Oprah er litt anderledes pogram enn Springer men disse to linkene som jeg fant er grusom triste ... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
11 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Grusomme saker dette her: Huff . Oprah er litt anderledes pogram enn Springer men disse to linkene som jeg fant er grusom triste ... 

 

 

Ja det var mye trist der, men viktige saker ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
24 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det var mye trist der, men viktige saker ❤️ 

Det er sant. Jeg mistenker at foreldrene til Madeleine Mc Cann har drept sin egen datter med et uhell eller noe sånnt (men svaret på det får man nok aldri vite). . Men det er ikke bare meg som tror det. Portugsisk politi mistenkte det samme. Men kan ikke utelukke: de kan også være uskyldige altså. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Thebutterfly skrev:

Det er sant. Jeg mistenker at foreldrene til Madeleine Mc Cann har drept sin egen datter med et uhell eller noe sånnt. Men det er ikke bare meg som tror det. Portugsisk politi mistenkte det samme. Men kan ikke utelukke: de kan også være uskyldige altså. 

Ok. Jeg vet ikke ang den saken...men rart hvis foreldrene har drept henne og da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg vet ikke ang den saken...men rart hvis foreldrene har drept henne og da. 

Hvorfor er det rart? 

Anonymkode: d2d17...1be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ok. Jeg vet ikke ang den saken...men rart hvis foreldrene har drept henne og da. 

Jeg vet ikke selv, og det blir galt å spekulere i det. Vet mange har delte meninger om den saken. Og svaret: får man kanskje aldri vite. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det rart? 

Anonymkode: d2d17...1be

Drepe sitt eget barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke selv, og det blir galt å spekulere i det. Vet mange har delte meninger om den saken. Og svaret: får man kanskje aldri vite. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Nei svaret får vi nok aldri vite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke selv, og det blir galt å spekulere i det. Vet mange har delte meninger om den saken. Og svaret: får man kanskje aldri vite. 

Anonymkode: a0dc2...8ee

Trykket med uhell på anonym. Var meg som skrev det. 

Jeg har ulike teorier, men portugisisk politi var ganske sikker på at foreldrene hadde drept henne. Men de er aldri blitt dømt for det, og det er umulig å si. Jeg tror at de fant ut at de hadde alt å leve for, tvillingene osv, og derfor forsøkte de å lage historien slik for å gå fri. Men okey : jeg kan ta feil. Jeg vet ikke svaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Drepe sitt eget barn?

Det er de som dreper sitt eget barn. Er en del som spør meg samme spørsmål : hvorfor tror du at de kunne drepe sitt eget barn? Det kan ikke være sant sier enkelte, men jeg tror faktisk de har gjort det : mest sannsynlig med uhell. Jeg tror portugisisk politi hadde rett. Men jeg kan altså ta feil... 

Forstår det slik at han ene fra Portugal som sto for etterforskningen av saken er død. Men han mente hele tiden at foreldrene hadde gjort det. Han følte seg ganske så sikker på det. Og det er det nok en årsak til, tror jeg da... 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Det er de som dreper sitt eget barn. Er en del som spør meg samme spørsmål : hvorfor tror du at de kunne drepe sitt eget barn? Det kan ikke være sant sier enkelte, men jeg tror faktisk de har gjort det : mest sannsynlig med uhell. Jeg tror portugisisk politi hadde rett. Men jeg kan altså ta feil... 

Ja det er vel mulig det var et uhell da. Tragisk er det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei svaret får vi nok aldri vite. 

Men svaret får vi nok aldri vite. Men jeg har ulike teorier som får meg til å tro det. Også måten foreldrene opptrer på i media ,og hva de sier er også avgjørende for min tro om det. Men jeg vet ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Thebutterfly skrev:

Men svaret får vi nok aldri vite. Men jeg har ulike teorier som får meg til å tro det. Også måten foreldrene opptrer på i media ,og hva de sier er også avgjørende for min tro om det. Men jeg vet ikke. 

Nei svaret får vi nok aldri vite, hun er borte vekk for alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thebutterfly
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er vel mulig det var et uhell da. Tragisk er det. 

Isåfall har de lurt hele verden til å tro at hun ble bortført eller drept av andre. Altså dersom portugisiske politiet hadde rett i denne saken.  Men jeg tror foreldrene kan ha lurt hele verden pga de tenker på livet videre og at dette var et forferdelig uhell. Det er min teori, men jeg vet ikke. 

Hvem skal egentlig bryte seg inn for å ta et barn i en ferieleilighet? Jo det kan finnes teorier for det og, men jeg mener at det er like sannsynlig at foreldrene er skyldige... 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Nei svaret får vi nok aldri vite, hun er borte vekk for alltid. 

Samme hva svaret er så bringer det ikke henne tilbake. Det er min tanke og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

jeg husker når de spiste strutseegg og annen ekkel mat og spydde og da viste de i oppsummeringa et "spyometer" når de spydde. jeg tror det var i sesong to. og så husker jeg at det var en mann som sang "let the game begin". og så husker jeg da en i big brother var så opptatt av sex at i big brother sangen, sang han "kall meg krakk, kall meg krakk, kall meg krakk" og sa en gang "bompi bompi hver jævla dag". og bigbrother deltakersangen inneholdt "med kameraer over alt..." i sesong 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

jeg husker når de spiste strutseegg og annen ekkel mat og spydde og da viste de i oppsummeringa et "spyometer" når de spydde. jeg tror det var i sesong to. og så husker jeg at det var en mann som sang "let the game begin". og så husker jeg da en i big brother var så opptatt av sex at i big brother sangen, sang han "kall meg krakk, kall meg krakk, kall meg krakk" og sa en gang "bompi bompi hver jævla dag". og bigbrother deltakersangen inneholdt "med kameraer over alt..." i sesong 1.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Thebutterfly skrev:

Isåfall har de lurt hele verden til å tro at hun ble bortført eller drept av andre. Altså dersom portugisiske politiet hadde rett i denne saken.  Men jeg tror foreldrene kan ha lurt hele verden pga de tenker på livet videre og at dette var et forferdelig uhell. Det er min teori, men jeg vet ikke. 

Hvem skal egentlig bryte seg inn for å ta et barn i en ferieleilighet? Jo det kan finnes teorier for det og, men jeg mener at det er like sannsynlig at foreldrene er skyldige... 

Ja mulig det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 minutter siden, Thebutterfly skrev:

 

ja, og denne. fra sesong 1 eller 2:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...