Gå til innhold

E-postadressen deres


Lillemus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg skal få gitt beskjed til forumansvarlig angpende mailen. De andre innleggene er nå ryddet, tror jeg har fått med alt takket være rapportene.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Hei

Hvor finner du denne epostadressen? For å komme i kontakt med oss, er det kontaktskjemaet nederst på siden som er den beste måten. Da kommer det en mail til meg fra det skjemaet. Hvis epostadressen du nevner står oppgitt noe sted, skal jeg sørge for å fjerne den.

Hanne Mari, forumansvarlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, HanneMari Egmont skrev:

Hei

Hvor finner du denne epostadressen? For å komme i kontakt med oss, er det kontaktskjemaet nederst på siden som er den beste måten. Da kommer det en mail til meg fra det skjemaet. Hvis epostadressen du nevner står oppgitt noe sted, skal jeg sørge for å fjerne den.

Hanne Mari, forumansvarlig

Hvis man går inn på det forumet som heter "Spørsmål om forumet" og klikker på det festede innlegget som heter "Slik kommer du i kontakt med oss" så ligger den der... Jeg lurer også på hvem man skal skrive til om man skal sende en pm til en av dere, slik det også står der at man kan gjøre, jeg prøvde meg med Hanne, men fikk ingen som tilsynelatende var forumansvarlig.

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lillemus skrev:

Hvis man går inn på det forumet som heter "Spørsmål om forumet" og klikker på det festede innlegget som heter "Slik kommer du i kontakt med oss" så ligger den der... Jeg lurer også på hvem man skal skrive til om man skal sende en pm til en av dere, slik det også står der at man kan gjøre, jeg prøvde meg med Hanne, men fikk ingen som tilsynelatende var forumansvarlig.

Oj sann, det innlegget var jeg ikke klar over. Dette underforumet er jo lite brukt her inne så er kun innom her om det er skrevet innlegg. Jeg har oppdatert innlegget med meg som administrator og heller lenket til kontakt med skjemaet.

Når det gjelder pm skal vi komme opp som forslag når du skriver inn navn på mottager. Er det fra pc eller mobilen?
Er det fra pc kan du også holde musepeker over navnene, da kommer det opp et lite vindu hvor du så kan trykke på "Send melding". Eller du kan gå inn på profilene våres og gjøre det derfra.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ann Christin skrev:

Oj sann, det innlegget var jeg ikke klar over. Dette underforumet er jo lite brukt her inne så er kun innom her om det er skrevet innlegg. Jeg har oppdatert innlegget med meg som administrator og heller lenket til kontakt med skjemaet.

Når det gjelder pm skal vi komme opp som forslag når du skriver inn navn på mottager. Er det fra pc eller mobilen?
Er det fra pc kan du også holde musepeker over navnene, da kommer det opp et lite vindu hvor du så kan trykke på "Send melding". Eller du kan gå inn på profilene våres og gjøre det derfra.

Ann Christin, admin

Fra pc ja, men det kommer ikke opp noe vindu om jeg tar musepila over navnene deres nei. Bruker chrome om det har noen betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Lillemus skrev:

Fra pc ja, men det kommer ikke opp noe vindu om jeg tar musepila over navnene deres nei. Bruker chrome om det har noen betydning.

Så rart, den dukker opp hos meg. Men om du skriver Pm, kommer det opp forslag til navn? Du kan alltids trykke på navnene våre og sende melding fra profilen. Jeg får også alle rapportert på mail med en gang de skjer så jeg ser ting med en gang med mindre jeg er på jobb, sover eller er opptatt.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ann Christin skrev:

Så rart, den dukker opp hos meg. Men om du skriver Pm, kommer det opp forslag til navn? Du kan alltids trykke på navnene våre og sende melding fra profilen. Jeg får også alle rapportert på mail med en gang de skjer så jeg ser ting med en gang med mindre jeg er på jobb, sover eller er opptatt.

Ann Christin, admin

Jeg fant deg på pm-lista ja. :) Var Hanne jeg prøvde forleden dag, hun kommer ikke opp før man har skrevet HanneMari, kom ikke opp på bare Hanne, var derfor tydeligvis. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Lillemus skrev:

Jeg fant deg på pm-lista ja. :) Var Hanne jeg prøvde forleden dag, hun kommer ikke opp før man har skrevet HanneMari, kom ikke opp på bare Hanne, var derfor tydeligvis. :) 

Så bra 😊 Det systemet er litt rart innimellom. Du når også Hanne Mari ved å bruke kontakt oss siden, men hun har dette som jobb og er som oftest kun tilgjengelig på dagtid på hverdager.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...