Gjest Anbr42 Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 Er det vanlig å få psykotiske symptomer allerede etter ett døgn uten søvn? Noen som har fått det etter for lite søvn ca (30 timer)? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 18 minutter siden, Anbr42 skrev: Er det vanlig å få psykotiske symptomer allerede etter ett døgn uten søvn? Noen som har fått det etter for lite søvn ca (30 timer)? Jeg får det, blir mer åpen da. 0 Siter
kupton Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 23 minutter siden, Anbr42 skrev: Er det vanlig å få psykotiske symptomer allerede etter ett døgn uten søvn? Nei, hvis en ikke er disponert for psykose (lav psykoseterskel), er ikke det vanlig. 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 (endret) 9 minutter siden, kupton skrev: Nei, hvis en ikke er disponert for psykose (lav psykoseterskel), er ikke det vanlig. Takk for svar. Moren min har psykose-problematikk, gjør det meg da mer disponert? Jeg er livredd for å bli som henne, samtidig som jeg vet at jeg ikke er som henne. Har blitt utredet mtp det. Men av og til kan jeg likevel få psykotiske symptomer. 😬 Endret 13. mars 2019 av Anbr42 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 (endret) Er det ingen som kan svare på om det er sannsynlig at avkommet til en person med psykose-problematikk er mer utsatt for å få psykotiske symptomer, eller vil ha lavere psykose-terskel? Endret 13. mars 2019 av Anbr42 0 Siter
Gjest elina777 Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 8 minutter siden, Anbr42 skrev: Er det ingen som kan svare på om det er sannsynlig at avkommet til en person med psykose-problematikk er mer utsatt for å få psykotiske symptomer, eller vil ha lavere psykose-terskel? Både moren og faren min hadde psykoser og det har jeg også 0 Siter
ISW Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 24 minutter siden, Anbr42 skrev: Er det ingen som kan svare på om det er sannsynlig at avkommet til en person med psykose-problematikk er mer utsatt for å få psykotiske symptomer, eller vil ha lavere psykose-terskel? Det korte og statistiske svaret er ja. Spesielt når du har hatt psykotiske symptomer før er det vanligere å få det igjen. Derfor viktig med god søvn, og god plan for medisinering hvis plagene eskalerer. 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 14 minutter siden, issomethingwrong skrev: Det korte og statistiske svaret er ja. Spesielt når du har hatt psykotiske symptomer før er det vanligere å få det igjen. Derfor viktig med god søvn, og god plan for medisinering hvis plagene eskalerer. Tusen takk, snille Mummitroll 0 Siter
Gjest Anbr42 Skrevet 13. mars 2019 Skrevet 13. mars 2019 33 minutter siden, elina777 skrev: Både moren og faren min hadde psykoser og det har jeg også Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.