Gjest elina777 Skrevet 14. mars 2019 Skrevet 14. mars 2019 For 15 år siden prøvde jeg ut mange AP for bipolar depresjon, men endte med å bruke bare litium. dette gikk bra i 6 år, da slurvet jeg med litium fordi jeg var i syden og ble veldig manisk over lang tid og til slutt så manisk psykotisk at jeg ble beltelagt og mistet 1 mnd av hukommelsen. Da fikk jeg i tillegg til litium cisordinol depot og så endret til abilify. prøvde kutte ut abilify og ble kjempedårlig i hjernen, ble lagt inn og satt på abilify igjen den hadde ikke så god effekt så går nå på xeplion dosen xeplion ble redusert pga bivirkninger, men jeg ble igjen så dårlig i hjernen at jeg ble sengeliggende og tar nå 10 mg zyprexa frem til neste depot som blir økt igjen og zyprexaen hjelper mot hjernen Men hvorfor, er det AP-abstinens eller sykdommen min? Jeg hadde trodd det var abstinens, men husker nå at jeg hadde ingen problemer med å kutte ut AP for 15 år siden. Jeg ønsker MR for å utelukke at noe er skadet i hjernen eller om jeg har en mark der eller hatt et slag aka 1 mnds hukommelsestap for seks år siden men CT var normal, kan MR likevel vise noe? jeg blir utrolig dårlig uten AP, men føler ikke at det er psykose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.